Találat a #Aktivista, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Erre ment el a pénzünk 2017 első félévében
A KSH közzétette a lakosság fogyasztási adatait 2017 első félévére vonatkozóan. A statisztikák szerint átlagosan havonta 79,6 ezer forintot költöttünk. Mire ment el ez a pénz?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kókuszzsír és pálmaolaj – a szépség és a szörnyeteg?
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hús, vegetáriánus
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
Környezettudatos fogyasztóként tudjuk, mennyi pusztítással jár a pálmaolaj-előállítás a távol-keleti esőerdőkben. A kókuszzsír eközben szuperélelmiszerként virít a polcokon. Mi a különbség köztük, ha a környezeti és ha az egészségünkre gyakorolt hatásokat nézzük?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
7+1 tipp a zöldebb és etikusabb karácsonyhoz!
Ajándékok, bevásárlás, sütés-főzés… Íme néhány tipp, hogy a karácsonyi készülődés alatt se vesszenek szem elől a tudatos vásárló szempontok.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 lépés – Így készülj a Fekete péntekre!
Egyre korábbra tolódik a karácsonyi vásárlás kezdetét jelző Fekete Péntek. Összeszedtünk néhány hasznos tanácsot, hogy mire figyelj, mielőtt lecsapnál egy soha vissza nem térőnek tűnő akcióra.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hokedli: gasztroélmény főzelékből
- #Bio
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Helyi élelmiszer
- #Lakóhely, környék
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Ebédidőben a járdán kígyózik a sor, mögöttem egy vizsla áll a gazdájával. Nem gond, mert a hely maximálisan kutyabarát. Az aprócska főzelékbár, a Hokedli alapítójával, Sinko Borival beszélgettünk.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A franciák megszorongatják saját giga-cégeiket
- #CSR
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Nagylátószög
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Természetvédelem, biodiverzitás
A franciák törvényt hoztak arra, hogy legnagyobb vállalataiknak, ha nem is lehetetlen, de nehezebb legyen megsérteniük az emberi jogokat vagy környezetkárosító módon működniük.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ha nem lehet eladni, az ő idejük akkor jön el
Van egy magyar szervezet, amely évi 5000 tonna élelmiszert ment meg a kidobástól. A legnagyobb gyártókkal és szupermarketekkel állnak napi kapcsolatban, de a legkisebb vidéki boltokból is viszik, ami menthető. Mivel járul hozzá a Tesco, a Metro, az Auchan vagy az Aldi, több mint száz cég és 130 áruház ahhoz, hogy a szemétlerakó helyett az étel a rászorulókhoz jusson? Ujhelyi Katalinnal, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkatársával beszélgettünk.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Nyomás alatt a Lidl
Európai fogyasztók eddig 75 ezer levelet küldtek, most pedig facebook-üzenetekkel és nyílt levelekkel bombázzák a német szupermarket-óriás vezetőjét. Ezzel emlékeztetik arra, hatalmas a felelőssége abban, milyen munkakörülmények vannak dél-amerikai beszállítói ültetvényein.