SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: dezodorok
A dezodorok használata ma már oly annyira magától értetődő, mint mondjuk fogat mosni lefekvés előtt. De vajon mit kenünk magunkra, mivel próbáljuk távol tartani a kellemetlen szagokat? Tesztünkben a dezodorokat vettük nagyító alá.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
De jó a színed?! Beszédes címkék: önbarnító krémek
Ha te is egyike vagy annak a több millió embernek, akik mesterséges barnítókat használnak, hogy vonzónak és egészségesnek tűnjenek, vigyázz: ezek a termékek tele vannak a bőrödre ártalmas anyagokkal.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
A fényvédők árnyoldalai
Az Environmental Working Group amerikai környezetvédelmi civil szervezet 783 különféle (15-nél nagyobb fényvédő faktorú) naptejet vizsgált meg. A felmérés során a vizsgált termékek mindössze 16 százaléka nyújtott kellően hatékony és megfelelő időtartamú védelmet a különféle sugárzásokkal szemben, és nem tartalmazott feltételezhetően egészségkárosító hatású adalékanyagokat.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Már más feliratozású napkrémeknek kéne lennie a piacon
Az EU-ban július eleje óta elvileg már új feliratozást, címkézést kellene viselnie számos lakossági fogyasztási cikknek. A jelek szerint azonban az ipar – nevezetesen az élelmiszer- és a kozmetikai ipar – nem eddig, hanem inkább ezután hajtja végre a vásárlók tájékoztatásával szemben elvárt módosításokat.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Body-ösvényen
Wellness, fittness, spa – testünkkel ma már annyi dimenzióban törődhetünk, amennyire csak futja időnkből, energiánkból és mindenekelőtt persze pénztárcánk vastagságából.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Kozmetikázott Avon reklámok
20 millió forint versenyfelügyeleti bírsággal sújtotta a GVH jogsértő magatartásáért az AVON-t. A cég egyes termékeinek hatékonyságával kapcsolatban tett közzé a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatásokat közzé.