Találat a #Termékcímkézés címkére
Cikkek rendezése
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Tusfürdők
Az előző években a tusfürdők diadalmenete töretlen volt, Magyarországon is átvették a vezető szerepet a tisztálkodás terén. A polcok roskadoznak az ezernyi színű, illatú és funkciójú (mert az is van ám a tusfürdőnek, a tisztításon felül!) terméktől. 36 különféle tusfürdőt hasonlítottunk össze.
KONYHA ÉS KERT
Honnan tudjam???
Egyszerűen fogalmazva ahány zöldség és gyümölcs, annyiféle szabály
vonatkozik jelölésükre, kategóriába sorolásukra. A szabályok sokasága
és alkalmazási területeik szinte teljességgel átláthatatlanok még a
szakember számára is. Az alábbiakban megkíséreltük összefoglalni a
zöldségek és gyümölcsök címkézésére, jelölésére vonatkozó főbb
szabályokat.
KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mennyire természetesek a natúrkozmetikumok?
A környezetpusztítás kritikáját és a természetvédelem igenlését zászlajára tűző mozgalom a szépségipart sem hagyta érintetlenül: évről évre folyamatosan nő az érdeklődés a természetes anyagokat tartalmazó natúr- vagy biokozmetikumok iránt.
Zöld Otthon mindenkinek
Országos vizsgálat a háztartási gépek energiacímkézéséről
A Magyarországon kereskedelmi forgalomba kerülő legtöbb háztartási gépen kötelező elhelyezni az energiacímkét. A Környezeti Tanácsadó Irodák Hálózata (KÖTHÁLÓ) novemberben országos felmérést végzett a háztartási gépeken található – jogszabályok által megkövetelt – energiacímkék használatáról, tartalmáról és az ehhez kötődő vásárlási szokásokról.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Lássunk tisztán
Mi a helyzet a kozmetikumok és a vegyi anyagok frontján az EU- rendelet életbelépését követően? A gyártók úgy felelnek a készítmény ártalmatlanságáért és az állandó minőségért, hogy maguk ellenőriztetik azokat, de vajon nem bízták-e ezzel kecskére a káposztát?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Védjegyezési kezdeményezések – fair trade termékek a szupermarketek polcain
Az egyik újabb, és rendületlenül fejlődő lehetőség a méltányos kereskedelemből származó termékek népszerűsítésére a címkézés. Ez Hollandiából ered, először 1988-ban alkalmazták.
FOGYASZTÓ
Válassz!
Minden híresztelés ellenére TE, a vásárló vagy a piac középpontja: minden miattad és érted van, minden a Te választásodról, fogyasztói döntésedről szól!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
NEM-ek harca (- x – = +)
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
- #Nagylátószög
- #Termékcímkézés
Hátunk mögött közös vacsora terve. Battyogunk a pláza ragyogó folyosóján. Külsőleg nagyon hasonlítunk egymásra, de ez minden…
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kölyökbarát védjegy
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által nemrégiben elindított Kölyökbarát védjegy programot vesszük górcső alá. Kíváncsiak voltunk arra, mik a program céljai, korlátai és mennyire foglalja magában a termékek környezeti és társadalmi hatásainak szempontjait. Az eredményekről egy apuka számol be.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kölyökbarát Termék Program a gyerekek védelmére
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Kölyökbarát Termék Program néven egy mindenki által könnyen azonosítható védjegy elnyerésére indított pályázatot.