Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Ruházat címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Valentin nap: rózsaszín köd helyett tudatos vásárlás
Közeleg a Valentin nap, ami akár tetszik-akár nem itthon is a „jeles” napok közé került, amikor megajándékozzuk szeretteinket és a kereskedők ajándékötletek tömegével árasztanak el bennünket. Persze ajándékot kapni mindenki szeret és adni legalább annyira jó, mint kapni ezért ezen a napon is maradjunk tudatos vásárlók.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Holnap – a César-díjas film a szívügyeinkről már nálunk is
Február 14-től országszerte 20 helyszínen vetítik a Holnap című filmet, amely 2016-ban elnyerte a legjobb dokumentumfilmnek járó Césár-díjat, és több mint egymillió nézőt vonzott Franciaországban. A filmben olyan hétköznapi embereket, közösségeket ismerhetünk meg, akik egy boldogabb, zöldebb, igazságosabb jövőért cselekszenek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Kölcsönözz sátrat, könyvet, autót!
Számos olyan használati eszközt vagy szolgáltatást veszünk igénybe, amire valójában csak hébe-hóba van szükségünk. Költséghatékonyabb, ha ezeket a tárgyakat inkább átmenetileg kölcsönözzük vagy kölcsön adjuk, legyen szó akár kemping céljára kiadott kerttől, autómegosztásról vagy gyerekbringáról.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Két gyerek, nulla kerék, avagy Bea Johnson után szabadon
Egy év ruhavásárlás nélkül, világ körüli út hulladékmentesen, két gyerek, nulla kerék- csak néhány azoknak a bloggereknek a vállalásaiból, akiket megihletett Bea Johnson zero waste ideológiája, vagy csak egyszerűen nem akarnak beszállni a fogyasztói társadalom mókuskerekébe. Mellesleg hús-vér emberek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Erre ment el a pénzünk 2017 első félévében
A KSH közzétette a lakosság fogyasztási adatait 2017 első félévére vonatkozóan. A statisztikák szerint átlagosan havonta 79,6 ezer forintot költöttünk. Mire ment el ez a pénz?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kókuszzsír és pálmaolaj – a szépség és a szörnyeteg?
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hús, vegetáriánus
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
Környezettudatos fogyasztóként tudjuk, mennyi pusztítással jár a pálmaolaj-előállítás a távol-keleti esőerdőkben. A kókuszzsír eközben szuperélelmiszerként virít a polcokon. Mi a különbség köztük, ha a környezeti és ha az egészségünkre gyakorolt hatásokat nézzük?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
7+1 tipp a zöldebb és etikusabb karácsonyhoz!
Ajándékok, bevásárlás, sütés-főzés… Íme néhány tipp, hogy a karácsonyi készülődés alatt se vesszenek szem elől a tudatos vásárló szempontok.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 lépés – Így készülj a Fekete péntekre!
Egyre korábbra tolódik a karácsonyi vásárlás kezdetét jelző Fekete Péntek. Összeszedtünk néhány hasznos tanácsot, hogy mire figyelj, mielőtt lecsapnál egy soha vissza nem térőnek tűnő akcióra.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?