Találat a #Ép test, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Használt ruha: egyszer majd elborít mindent a sok gönc és kész?
Esztelenül olcsó az új ruha, vesszük is, mint a cukrot. Emellett irdatlan mennyiségű használt ruha is jön be az országba: a legnagyobb importálók között vagyunk a világon. Mégis, hová tesszük ezt a rengeteg göncöt? Hol adhatjuk le használt ruháinkat, hogyan állják a sarat kisebb adományboltok, milyen jó példák vannak az újrahasznosításra?
BABA-MAMA, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Itt a vége a turizás virágkorának?
Reng a globális használtruha piac, a lökések itthon is érezhetők. Tarolnak a fast fashion márkák, esztelenül olcsó az új ruha, vesszük is, mint a cukrot. Sorra húzzák le a rolót a használtruha-boltok, sok helyen eltűntek a ruhagyűjtő konténerek, és ki tudja, mi jön még. Tényleg búcsút mondhatunk a turkálóknak?
KONYHA ÉS KERT
A második otthon: Szelence Café
Az enteriőrt elnézve akár az Amélie csodálatos élete c. film forgatási helyszínére is pályázhatna a Vérmező szomszédságában működő Szelence Café.
Uncategorized
Gyógyszerreklám miatt bírságolt a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a SANDOZ Hungária Kereskedelmi Kft. jogsértően reklámozta ACC nevű vény nélkül kapható gyógyszereit. A reklámok gyorsaságot ígértek a gyógyszer teljes hatásmechanizmusára vonatozóan, miközben a gyorsaság kizárólag a felszívódásra vonatkozott.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Az a jó öko termék, amely legalább olyan jól használható, mint a hagyományos társai
Alternatív háztartási ökoboltnak nevezik magukat, de ennél sokkal több a jövőre 10. szülinapját ünneplő Zöldbolt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hokedli: gasztroélmény főzelékből
- #Bio
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Helyi élelmiszer
- #Lakóhely, környék
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Ebédidőben a járdán kígyózik a sor, mögöttem egy vizsla áll a gazdájával. Nem gond, mert a hely maximálisan kutyabarát. Az aprócska főzelékbár, a Hokedli alapítójával, Sinko Borival beszélgettünk.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mit jelentenek a kozmetikumokon lévő címkék?
Összeszedtük a leggyakoribb termékcímkéket, amelyek azt jelzik, hogy egy kozmetikum nem káros az egészségre és környezetbarát.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kis bringabirodalom: Go Mobility
Nem tudod, mi az a velocipéd? Már régóta szeretnéd kipróbálni a tandembicajozást? Érdekelnek az elektromos járművek? A Go Mobility kölcsönzőjében mindegyiket kipróbálhatod, boltjukban pedig a Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is használhatod.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Így válassz jó futócipőt!
Milyen lábtípusok léteznek, és mi az 5 alapszabály futócipő vásárláshoz? Olvasd el vásárlási tippjeinket, és nézd meg a férfi futócipő-tesztünket, ha vásárlásnál az egészség vagy a tartósság fontos számodra.