Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Felelőtlen marketing, #Reklám, #Víz címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Csatornafedő, hajókötél, szóbeszéd
A reklámipar sokszor a tényleges humort sem nélkülözi, legyen szó akár egy csatornafedőről vagy buszmegállóról. Viszont nem árt tisztában lenni vele, hogy akármennyire szellemesek is, ezek is csak el akarnak adni nekünk valamit.
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Cégmérce: Elektronikai termékek gyártóit vizsgáltuk
A TVE Cégmércéje ezúttal 16 számítástechnikai gyártót, illetve forgalmazót vett górcső alá. Az LCD monitor, laptop, tablet és PC termékek gyártóival foglalkoztunk.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Internetes hibajavítás hálózat nélkül
Lassul, akadozik. Eltűnik, visszajön. Működik, de nem úgy, ahogy kellene. Bejelentjük a szolgáltatónál, de mire kijönnek, megjavul. Mit tehetünk, ha még az sem egyértelmű, hogy mi a hiba és ki a hibás?
Zöld Otthon mindenkinek
Barkácsoljunk esővízgyűjtőt!
Gumicsizma, esernyő és idegesítő lucsok mindenütt. A városi embernek sokszor csak ezek jutnak eszébe az esőről. Pedig lassan kincset fog érni a mindenki számára ingyen hulló esővíz. Kicsi befektetéssel és némi barkácsolással mi is gyűjthetjük. És nem csak családi házban.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Szemét dolog
Talán nincs is olyan fiatal, aki ne vágyakozna a legújabb elektronikai eszközök után. A laptopok, játék konzolok és trendi mobiltelefonok gyors fejlődésének azonban megvannak a hátrányai is.
Zöld Otthon mindenkinek
Rajzolj, mesélj a vízről!
Az Aprólépés csapata a közelgő víz világnapja alkalmából pályázatot hirdet iskolásoknak “Az éltető víz – a jövő kék aranya’ címmel. Mesével, verssel, de akár egy jó viccel is lehet nevezni, de rajz, montázs és fotó is beadható.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
Zöld Otthon mindenkinek
Őszig annyit költöttünk e-kütyükre, mint tavaly egész évben
A gazdasági nehézségek ellenére a tartós fogyasztási cikkek piacának értékforgalma az első kilenc hónapban nőtt. Némelyik elektronikai termék a karácsonyi szezonban az éves forgalom egynegyedét is adhatja.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Egészségügyi és környezeti problémák az e-hulladékok miatt
A makeITfair elektronikai hulladékokkal foglalkozó jelentése szerint csak Ghánába havonta 600 konténernyi elektronikai hulladék érkezik Európából. Ennek nagy részét szemétlerakó telepeken égetik el, jelentős környezeti és egészségügyi kárt okozva.