Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Ép test, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
Uncategorized
Tippek munkába kerékpározáshoz
Végre kellemes az idő és azok is bringára pattanhatnak, akiket eddig visszatartott a hideg. Nézzük, mire érdemes figyelni, ha kezdő városi bringások vagyunk.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
Uncategorized
Jófej helyek: krémkészítők
Ezúttal azokról a Tudatos Vásárló Kedvezménykártya elfogadóhelyekről készítettünk összeállítást, akik valamilyen formában kozmetikai termékekkel és alapanyagokkal foglalkoznak. Ami közös: fontos számukra a fenntarthatóság és a természetes alapanyagok.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
Zöld Otthon mindenkinek
Hol végzi a gyógyszerhulladék?
Több mint 270 tonna gyógyszert gyűjtöttek be szelektíven 2015-ben. Hol gyűjtik, hova kerül és ki fizeti az ártalmatlanítást?