Találat a #Bírság és megtévesztés, #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Pénzügy címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mit tehetünk a spammel?
- #Bírság és megtévesztés
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztóvédelem
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
Nagyon észnél kell lennie annak, aki egy hivatalosnak álcázott fizetésmegvonásról szóló e-mailre nem kattint rá rögtön a postafiókja megnyitása után. Ez csak egy a durvábbnál durvább spamek közül. Vajon kivédhetők?
FOGYASZTÓ
Legyünk óvatosak online szállásfoglaláskor!
Az internetes szállásfoglalás az egyetlen dinamikusan növekvő ágazat a foglalási módok között. Azonban ezen a téren sem árt az óvatosság. Elmondjuk, miért.
FOGYASZTÓ
60 milliós bírság a UPC Magyarország Kft.-nek
Tavaly ősszel a UPC levélben kereste meg előfizetőit azzal, hogy érvényben lévő szerződéseik megszűnnek. Ugyanezzel a mozdulattal új szerződést küldött nekik, melyet a cég aláírtnak tekintett az ügyfelek részéről, ha azok átvették a küldeményt. 60 milliós bírság kifizetésére kötelezték.
FOGYASZTÓ
Elvárható és remélt szolgáltatások a wellness szállókban
Mindenki vágyik egy kis lazulásra, amire megfelelő terep lehet a töretlen népszerűségnek örvendő wellness-szállodák egyike. Mit várhatunk el ezektől, és mit tehetünk, ha a felét sem kapjuk annak, amit reméltünk?
FOGYASZTÓ
Internetes vásárlás
A magyar fogyasztók többsége úgy véli, hogy nem ismeri jogait – így például a vásárlók 60%-a bizonytalan azt illetően, hogy milyen jogok illetik meg őt internetes vásárlás esetén.
FOGYASZTÓ
Taxitársaságokat bírságolt a GVH
Közel 9 millió forint bírságot kapott a Taxi PLUS, a Taxi 2000 és a Top-Taxi, mert a fogyasztókat megtévesztő módon tüntette fel kedvezményes viteldíjait.
FOGYASZTÓ
A PSZÁF pert nyert a Santander ellen
A PSZÁF közérdekű igényérvényesítési pert nyert a Santander Consumer Finance Zrt.-vel szemben első fokon. A bíróság kötelezte a társaságot: fizesse vissza érintett ügyfeleinek az éves egyenlegközlő levelek kiküldéséért tisztességtelenül felszámított díjat, összességében mintegy 36 millió forintot.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hiányosan hirdette meg a hitelkártya-feltételeket a TESCO
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 20 millió forint bírságot szabott ki a PSZÁF a TESCO Global Zrt.-re. A társaság egy, a saját márkanevét hordozó hitelkártyára vonatkozó hirdetéseinél a hitel számos, kötelezően feltüntetendő jellemzőjét nem tette közzé.
FOGYASZTÓ
Akkor is telefonálhatunk, ha csúszunk a kifizetéssel
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozatban tiltotta meg a Magyar Telekomnak, hogy előfizetői kimenő hívásait korlátozza, ha az ügyfél a
telefonszámlával nem, csak a vásárolt készülék árával tartozik.
FOGYASZTÓ
Jogsértő volt a Volksbank
Új díjfajta bevezetésével és díjszámítási módszer megváltoztatásával jogsértően terhelte tovább a tranzakciós illetéket ügyfeleire a Volksbank . A hatóság 21 millió forint bírságot szabott ki a bankra, és kötelezte a jogtalanul beszedett bő kétszázmillió forint visszafizetését az ügyfeleinek.