Cikkek rendezése
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: Tusfürdők
Az előző években a tusfürdők diadalmenete töretlen volt, Magyarországon is átvették a vezető szerepet a tisztálkodás terén. A polcok roskadoznak az ezernyi színű, illatú és funkciójú (mert az is van ám a tusfürdőnek, a tisztításon felül!) terméktől. 36 különféle tusfürdőt hasonlítottunk össze.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Fej- és kézmosás – céges reakciók tusfürdő-tesztünkre
Itt közöljük az érintett cégektől kapott reakciókat a tusfürdő-tesztünk mikrobiológiai tisztaságot illető eredményével kapcsolatban.
FOGYASZTÓ
Autóközpontúság és az imidzs zsarnoksága III.
„…olyannal még soha nem találkoztam, akinek a pszichológiai
szabadságérzete, mentális és fizikai egészsége vagy esztétikai érzéke
olyan szintre süllyedt volna, hogy az utcai fák helyett betont és
acélt, a zöld parkok helyett parkolót kívánna.”
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Egy kiló paprikát, és egy kiló szén-dioxidot, legyen szíves!
– mondhatnánk a zöldségesnél, ugyanis mire eljut hozzánk a marokkói
paprika, körülbelül ennyi üvegház-hatású gáz jut a levegőbe a szállítás
által. Az üvegház-hatású gázok (legnagyobb részben a szén-dioxid,
valamint a nitrogén-oxid és a metán) felelősek a globális
felmelegedésért, amelyhez a távolsági áruk vásárlása révén mi is
hozzájárulunk.
Uncategorized
Consumption and Time
Recently, we conducted four studies showing that, even after
controlling for how wealthy a person is, agreement with statements like
“My life has been too rushed” and “There have not been enough minutes
in the day” is associated with lower satisfaction in life and feeling
fewer pleasant emotions (like “pleased” and “joyful”) and more
unpleasant emotions (like “unhappy” and “frustrated”).
BOLYGÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Parfümök: valami bűzlik
Legtöbben vásárolunk parfümöket, hogy jól érezzük magunkat, és jó illatunk legyen. A férfiak 70, míg a nők 90%-a használ illatszereket. A közkedvelt márkák közül egyre több uniszex, vagy legalább női és férfi változatban is kapható.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Nyuszi ül a boltban
Húsvétig tart a karácsony: a Kaláka-együttes dalának ismert sora szépen
kapcsolja össze a legintenzívebb vásárlási időszak kezdő- és
végpontjait, alkalomtól alkalomig.
FOGYASZTÓ
Autóközpontúság és az imidzs zsarnoksága II.
A WorldWatch Institute becslése szerint 1950 óta több mint ötszörösére nőtt a globális autógyártás. 2005-ben több mint 60 millió darabot gyártottak, ezzel 600 millióra növelve a Föld útjain rohanó autók számát.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Víz napi ásványvíz büntetés
A GVH stílusosan ma, a Víz világnapján büntette meg az Aquariust, mert az Veritas Gold ásványvizét reklámjaiban egy kicsit túlértékelte.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Egy szomjas civilizáció
A vízválság: vihar a teáskanálban. Ma, miközben víz önti el Banglades falvait, mi feltöltjük otthoni úszómedencéinket; míg teljes szigetek tűnnek el Északon, mi teletankoljuk városi terepjáróinkat, és ember ültette erdőkbe kocsikázunk; míg Délen egész országokat sújt szárazság, mi egyre nagyobb gyepeket és golfpályákat építünk, és éjszakákon át öntözzük őket; míg erdőtüzek dúlnak a szomszédban, mi műanyag palackká változtatjuk a kőolajat.