Találat a #Kommunikáció, #Otthon és Iroda, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan javítsuk a lakás levegőjét?
Ha azt hiszed, hogy a szobában védve vagy a füsttől és a szmogtól, tévedsz. Az Ecologist cikkéből sok minden kiderül a lakásban előforduló légszennyezésről, valamint megtudhatunk néhány hasznos dolgot arról, hogyan tehetjük tisztábbá a benti levegőt.
Zöld Otthon mindenkinek
Levegőillatosítók
Senki nem szereti a kellemetlen szagokat, ezért szellőztetünk, illatosítunk. Nem mindegy azonban, hogy mivel és hogy, számos termék használata nem kockázatmentes.
Zöld Otthon mindenkinek
Fertőtlenítőszerek
Háztartásainkban a fertőtlenítőszerek használata teljesen megszokott dolog, sajnos tartós és rendszeres használatuk számos egészségügyi problémát okozhat.
Zöld Otthon mindenkinek
Vízkőoldó és lefolyótisztító: alternatívák az erős szerek helyett
Megkopott fényű csaptelepek, vízköves mosógép, nem folyik le a mosogatóvíz. Ezernyi megoldást kínálnak a boltok, megannyi veszéllyel.
Zöld Otthon mindenkinek
Bútorápoló, szőnyeg- és ablaktisztító szerek
Lakásunkat rendszerint olyan szerekkel takarítjuk, amelyek nagyon is veszélyesek lehetnek egészségünkre. Sok közülük a bőrt és a szemet is irritálja.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: internetes gyermekzárak, szűrőprogramok
Három szűrőprogramot teszteltünk, arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire egyszerű telepíteni őket és milyen hatásfokkal szűrik valójában a pornográf és agresszív tartalmakat.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.