Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hokedli: gasztroélmény főzelékből
- #Bio
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Helyi élelmiszer
- #Lakóhely, környék
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Ebédidőben a járdán kígyózik a sor, mögöttem egy vizsla áll a gazdájával. Nem gond, mert a hely maximálisan kutyabarát. Az aprócska főzelékbár, a Hokedli alapítójával, Sinko Borival beszélgettünk.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
Zöld Otthon mindenkinek
Fertőtlenítőszerek
Háztartásainkban a fertőtlenítőszerek használata teljesen megszokott dolog, sajnos tartós és rendszeres használatuk számos egészségügyi problémát okozhat.
Zöld Otthon mindenkinek
Bútorápoló, szőnyeg- és ablaktisztító szerek
Lakásunkat rendszerint olyan szerekkel takarítjuk, amelyek nagyon is veszélyesek lehetnek egészségünkre. Sok közülük a bőrt és a szemet is irritálja.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
Uncategorized
Előzzük meg a kullancscsípést!
A közönséges kullancs számos kórokozót hordozhat és terjeszthet, amelyekkel vérszívása során az embert is megfertőzheti. Tavasztól őszig a leginkább aktívak, de sajnos az enyhe tél is a szaporodásuknak kedvez.
Uncategorized
Magunk előtt is letagadjuk a plusz kilókat
Legújabb hazai kutatások szerint az elhízás népegészségügyi jelentősége eléri a dohányzásét, hatalmas terhet róva ezzel az egészségügyi rendszerre. A legrosszabb, hogy nem is vagyunk tisztában a túlsúlyunkkal.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.