Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Számít egyáltalán, ha te itt kevesebb húst eszel? – térképen a világ húsevői
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hús, vegetáriánus
Egyre inkább az körvonalazódik, hogy a globális klímakatasztrófa elkerülésére az egyik megoldás a húsfogyasztás visszaszorítása lehet. Melyek azok az országok, anelyek a legtöbbet számítanak e téren, tehát a legtöbbet jelentene, ha kevesebb húst ennének? Számít-e egyáltalán valamit is, ha mi itt Európában igyekszünk kevesebb húst fogyasztani? Hol állunk mi, magyarok a globális térképen?
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ilyen menzák kellenek Magyarországnak
Helyi ökogazdálkodóktól származó alapanyagok, mosolygós konyhás nénik, ebéd közben vidáman csevegő gyerekcsapatok, velük étkező tanárok, a visszajelzéseket figyelembe vevő közétkeztetési cég. Ilyen menza nincs − gondolhatnánk. Pedig létezik, és reméljük, egyre több lesz!
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt vannak a számok: 1 millió faj, velük együtt pedig az egész emberiség van veszélyben
- #Állatvédelem
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hús, vegetáriánus
- #Nagylátószög
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az emberi tevékenység következtében a fajok tömegesen pusztulnak ki – számol be a mai nappal nyilvánosságra hozott legfrissebb biológiai sokféleségről szóló ENSZ-jelentés. Ha nem változtatunk azonnal a mezőgazdaságon, az élelmiszertermelésen és -fogyasztáson, sőt az étrendünkön is, a világnak, ahogy most látjuk magunk körül, vége.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A magyarok az élen járnak túlsúlyban és tunyaságban Európában
Itt a tavasz, azonban a magyarok felét ez sem mozgatja meg: európai adatok szerint sereghajtók vagyunk a testmozgás terén, minden második honfitársunk „megfeledkezik” a rendszeres testmozgásról. Pedig ránk férne: a magyarok a túlsúly és az elhízás gyakoriságát tekintve a legrosszabb állapotban vannak Európában és a világon is a 4-ikek vagyunk e tekintetben.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
10 lépés a gyermekkori elhízás ellen
- #Baba, gyerek
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Ép test
- #Gyorsétterem
- #Hús, vegetáriánus
- #Ital
- #Sport
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Tíz tudományosan is igazolt tippet mutatunk be, ami segít a gyermekek egészségének megőrzésében. A főzéstől a bevásárláson át az alvásig ezeket teheted meg, hogy egészséges életmódra bátorítsd a gyermeked.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: Intimkelyhek, menstruációs tölcsérek
Egy nő élete során átlagosan mintegy 12 ezer tampont vagy betétet használ el. Környezetvédelmi szempontból egyértelműen kiváló alternatívát jelent erre az intimkehely vagy menstruációs tölcsér, már csak az a kérdés, hogy okozhatnak-e egészségügyi problémát ezek a termékek, mennyire tartósak és mennyire kényelmes, praktikus a használatuk. A Tudatos Vásárlók Egyesülete legújabb labortesztjének eredménye erre ad választ.
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.