Találat a #Bírság és megtévesztés címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
257 millió forintos bírság megtévesztő fogkrémreklám miatt
A Gazdasági Versenyhivatal 257 millió forint bírságot szabott ki a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.-ra, amiért televíziós reklámjaiban azt állította, illetve sugallta, hogy a Colgate Total fogkrémek valamennyi más fogkrémnél hatásosabbak.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Egy hónapon belül két büntetés a Cora megtévesztő reklámjai miatt
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa december közepén, majd pár héttel később, január 5-én is megbüntette a Cora-t, megtévesztő reklám, a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása miatt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kockázatos részletek
Mosogatógép tíz havi kamatmentes részletre, 30 napos kockázatmentes kipróbálási lehetőséggel, ajándék mosogatószerrel, ajándéksorsolással. Túl szép, hogy igaz legyen?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
150 millió forint bírság a T-Comnak
A Gazdasági Versenyhivatal a fogyasztók megtévesztésére alkalmas reklámjai miatt 150 millió forint bírságot szabott ki a Magyar Telekom Rt.-re.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ásványvizek fogyasztóvédelmi vizsgálata
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség laboratóriumi vizsgálatok segítségével ellenőrizte, hogy a hazai piacon kapható ásványvizek megfelelnek-e a jogszabályoknak, azaz a a termék neve, illetve a címkén feltüntetett információk megegyeznek-e a termék valódi tartalmával.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Jogsértő volt az Electro World árgarancia szolgáltatása
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2005. augusztus 4-én tartott tárgyalásán megállapította, hogy az Electro World Magyarország Kft. árgarancia szolgáltatása a fogyasztók megtévesztésére alkalmas volt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A Pannon GSM „közkívánatra” reklámkampánya alkalmas a fogyasztók megtévesztésére
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa május 5-én hozott határozatában megállapította, hogy a Pannon GSM Rt. – “Közkívánatra” szlogenű reklámkampányban közzétett reklámokban a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyógyteák és álgyógyteák a kereskedelemben
A gyógynövények piacán vizsgálódott Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) az elmúlt hónapokban.
FOGYASZTÓ
A GVH véleménye a fővárosi taxi tarifák szabályozásáról
A budapesti taxi piac működési zavarai megoldásának érdekében a Fővárosi Önkormányzat élni kíván azzal az ártörvényi felhatalmazással, amelynek értelmében a települést érintően fix tarifákat állapíthatnak meg az önkormányzatok
FOGYASZTÓ
Multi-makett magyar módra
Én kb. másfél éve találkoztam először a „csak a mai napon” tartott végkiárusítással. A Nyugatiban volt kiragasztva a felhívás, s mivel a kereskedést egy közeli utcában ígérte, ellátogattam.