Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Reklám, #Ruházat címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Használt ruha: egyszer majd elborít mindent a sok gönc és kész?
Esztelenül olcsó az új ruha, vesszük is, mint a cukrot. Emellett irdatlan mennyiségű használt ruha is jön be az országba: a legnagyobb importálók között vagyunk a világon. Mégis, hová tesszük ezt a rengeteg göncöt? Hol adhatjuk le használt ruháinkat, hogyan állják a sarat kisebb adományboltok, milyen jó példák vannak az újrahasznosításra?
BABA-MAMA, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Itt a vége a turizás virágkorának?
Reng a globális használtruha piac, a lökések itthon is érezhetők. Tarolnak a fast fashion márkák, esztelenül olcsó az új ruha, vesszük is, mint a cukrot. Sorra húzzák le a rolót a használtruha-boltok, sok helyen eltűntek a ruhagyűjtő konténerek, és ki tudja, mi jön még. Tényleg búcsút mondhatunk a turkálóknak?
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gondoltad volna, hogy nem csak póló készül a gyapotból?
Világszerte 35 millió hektáron termesztenek gyapotot, melynek fő termőterületei Kína, India, Pakisztán és az Egyesült Államok. Több mint 75 országban összesen 100 millió család foglalkozik gyapottermesztéssel. A köztudatban a pólóink alapanyagaként ismert, pedig az élelmiszeripar is előszeretettel használja.
KONYHA ÉS KERT
A második otthon: Szelence Café
Az enteriőrt elnézve akár az Amélie csodálatos élete c. film forgatási helyszínére is pályázhatna a Vérmező szomszédságában működő Szelence Café.
Uncategorized
Gyógyszerreklám miatt bírságolt a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a SANDOZ Hungária Kereskedelmi Kft. jogsértően reklámozta ACC nevű vény nélkül kapható gyógyszereit. A reklámok gyorsaságot ígértek a gyógyszer teljes hatásmechanizmusára vonatozóan, miközben a gyorsaság kizárólag a felszívódásra vonatkozott.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Erre figyelj babakocsi vásárlásnál
A szülők a gyerekeikért akár erőn felül is hajlandók áldozni, és ezt a gyerektermékeket gyártó iparág ki is használja. Mielőtt belevágsz egy több százezer forintos babakocsi vásárlásába olvasd el a vásárlási tanácsainkat és a babakocsi tesztünket, lehet, hogy nem érdemes egy vagyont otthagyni a boltban.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Az a jó öko termék, amely legalább olyan jól használható, mint a hagyományos társai
Alternatív háztartási ökoboltnak nevezik magukat, de ennél sokkal több a jövőre 10. szülinapját ünneplő Zöldbolt.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: babakocsi
31 különböző márkájú, összesen 65 babakocsit tesztelt laboratóriumban a TVE nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezetekkel együtt. Azt vizsgáltuk, hogy a babakocsik mennyire biztonságosak, milyen könnyen irányíthatók, használhatók, szállíthatók vagy tisztíthatók. A vizsgált termékek ára 30 ezer forinttól félmillióig terjed.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?