Találat a #Baba, gyerek, #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: babakocsi
31 különböző márkájú, összesen 65 babakocsit tesztelt laboratóriumban a TVE nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezetekkel együtt. Azt vizsgáltuk, hogy a babakocsik mennyire biztonságosak, milyen könnyen irányíthatók, használhatók, szállíthatók vagy tisztíthatók. A vizsgált termékek ára 30 ezer forinttól félmillióig terjed.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mit jelentenek a kozmetikumokon lévő címkék?
Összeszedtük a leggyakoribb termékcímkéket, amelyek azt jelzik, hogy egy kozmetikum nem káros az egészségre és környezetbarát.
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
BABA-MAMA, BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Gyerekkönyvek karácsonyra környezetvédelemről, tabu témákról
Egy-egy jól megválasztott mesekönyv nyitottá teheti a csemetéinket, és segít elindítani a párbeszédet a szülő és gyerek között, akár tabu témákról is: környezet- és természetvédelem, jó és rossz, élet és halál, másság elfogadása. Idén is összeszedtünk néhány könyvet, amelyek nekünk tetszettek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mire figyeljünk gyerekjáték vásárlásakor?
Ha biztonságos terméket akarunk választani gyerekünknek, érdemes tisztában lenni azzal, hogy mit jelentenek a játékokon található jelölések.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.