2002 óta dolgozunk azért, hogy a fogyasztókat tájékoztassuk arról, vásárlói döntéseiknek milyen környezeti és társadalmi hatásai vannak. Segítünk megismerni azokat az alternatívákat, amelyek valódi értékeket rejtenek, nem pusztán marketingfogásokat. Célunk, hogy minél szélesebb társadalmi csoport ismerje és használja a környezetbarát, környezeti és társadalmi szempontból fenntartható megoldásokat.
A közelben készített, kevésbé csomagolt, kevesebb vegyszerrel előállított termékekkel életünk egészségesebb, környezetünk tisztább lesz, és sok esetben még a pénztárcánkban is több marad.
Vásárlásunkkal más emberek életére és a környezetünkre is hatással vagyunk: a pénzünk szavazat!
Kerüljük a rossz munkakörnyezetben, állatok kínzásával vagy állatkísérletekkel készített, felesleges és pazarló termékeket. Mindannyian egy jobb, etikusabb és fenntarthatóbb világban fogunk élni. Ez a mi üzenetünk, ezért a célért dolgozunk több mint 10 éve.
Megalakulásunk óta:
- 218 képzést szerveztünk
- 34 termékcsoportot teszteltünk
- 134 céget értékeltünk
- 14 kutatást végeztünk
- 20 kiadványt készítettünk
- 30 rendezvényen adtunk személyes tájékoztatást
- 930 kérdésre válaszoltunk
- 8 nagyváros környezettudatos lelőhelyeit térképeztük fel
- 3032 nyilatkozatot tettünk tv-ben, rádióban
- 600 helyi kisközösséget, ÖkoKört indítottunk útjára
- 12 pontban összefoglaltuk a tudatos vásárlás lényegét.
Ismerd meg eddigi munkánkat cikkeinken keresztül, olvasd el közhasznúsági jelentéseinket, vagy nézd meg a sok-sok év alatt készült fotóinkat.
Érezz rá, és csatlakozz hozzánk!