Az amerikai Coalition for Consumer Information on Cosmetics Leaping Bunny (Ugró Nyuszi) programja keretében kozmetikai, testápolási és háztartási vegyi termékek kaphatnak igazolást arról, hogy terméket és összetevőt nem tesztelték állatokon az új termék fejlesztés szakaszában, sem maga a cég, sem a bedolgozó laborok vagy más beszállítók. A cégek évente kötelesek beszámolni tevékenységükről és független szervezettel auditáltatni tevékenységüket. A logó igen elterjedt az Egyesület államokban, Kanadában és az Európai Unióban is.
Az Unióban 2013 tavasza óta nem hozható forgalomba olyan kozmetikum amelyet, vagy amelynek összetevőjét állatokon teszteltek. (2004 óta tilos az Unióban a kozmetikai termékek állatokon való tesztelése, 2009 óta a kozmetikai összetevők sem tesztelhetők ilyen módon.) Háztartási vegyi anyagok esetében azonban továbbra is releváns a védjegy.
A program weboldalán megtalálható a minősített termékek és márká adatbázisa.