fbpx

FOGYASZTÓ

A boltban nem tudunk melletted állni, itt igen.

Tudatos Vásárlók tesztek

Még több teszt

Legfrissebb cikkeink

uj_szabalyok_internetes_vasarlas_vam_afa_postakoltse

Új szabályok internetes vásárláskor: vám, áfa, postaköltség – mire kell figyelni?

Az internetes rendelések egy részénél új szabályok jöttek júliustól. Mik ezek, mire figyeljünk, ha EU-n belül vagy kívülről rendelünk, hogyan lehet olcsóbb a posta kezelési költsége?

kakao_klimavaltozas_etikus_fogyasztas

Kevesebb kávé és csokoládé lesz Európában a klímaváltozás miatt

A kávé és kakaó termőterületeit egyre sűrűbben sújtják aszályok, de a pálmaolaj és az EU-ban takarmányként használt szójabab is veszélyben van. Ráadásul a helyzet még a vázoltnál is rosszabb lehet.

Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?

A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.

gyorskor_eredmeny_milyen_szunyogirtot_használunk

Mit használjunk a szúnyogok ellen? – a tudatos vásárlók megmondták

A Facebookon időről időre szavazással kérdezünk meg Benneteket egy-egy fenntarthatósági dilemmáról. Legutóbbi, júniusi #gyorskörben arra voltunk kíváncsiak, milyen szúnyogriasztó szert használnak a tudatos vásárlók. A kommentekből úgy tűnik, szúnyog ügyben lazák és még lazábbak vagyunk.

Még több cikk

A téma cikkei

A tudatos internetes vásárló 10+1 pontja

Az üzleti kapcsolat is – akkor működik jól, ha a résztvevők világosan és hátsó gondolatok nélkül fogalmaznak, és tisztességesen járnak el. Az éremnek két oldala van: a tisztességes üzleti kapcsolat létrehozásában a vásárlóknak is van szerepe! A Fogyasztó Barát cikkéből kiderül, hogy mitől lesz tudatos és etikus egy vásárló.

eladási trükkök a pénztárzónában

Eladási trükkök a pénztárzónában

„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva? 

vásárlás

A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra

Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.