fbpx

FOGYASZTÓ

A boltban nem tudunk melletted állni, itt igen.

Tudatos Vásárló tesztek

Még több teszt

Legfrissebb cikkeink

online internetes vásárlás

Csúcson a magyar internetes vásárlás, de sokan tesszük le a kasszánál a kosarunkat

A koronavírus hazánkban is valósággal berobbantotta a webes kereskedelmet. A közel 3,5 milliós online vásárlóközönség több mint felének mégis frusztráló élmény a digitális térben történő vásárlás – derül ki a több, mint 300 ügyfél és egy tucat kereskedő, valamint fizetési szolgáltató bevonásával készült Fizetési Élmény Riportból.

pizza karantén

Rászoktunk a mélyhűtött pizzára a karantén alatt

Tarolt a mélyhűtött pizza a karantén idején: értékben negyedével, mennyiségben közel egytizedével többet vásároltunk belőle a 2019. július és 2020. június között az előző év azonos időszakához képest. A fogyasztás márciusban ugrott meg, majdnem duplájára. Ha már így alakult, mi abban tudunk segíteni, miben süsd ropogósra.

vásárlás boltok

Megváltozott vásárlási szokások, az akciók után az egészség a legfontosabb

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az Ernst & Young több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, de ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat.

háztartási nagygépek energiacímke

Eltűnnek az A+++-ok, így fognak kinézni az új energiacímkék a háztartási gépeken

A jelenlegi helyett új fajta skála jelzi a háztartási nagygépek energiafogyasztását jövő januártól. Az új jelölőrendszer egyszerűbb lesz, 2021. március 1. után már csak ezek a címkék lesznek a termékeken.

Még több cikk

Adatbázisok

A téma cikkei

A tudatos internetes vásárló 10+1 pontja

Az üzleti kapcsolat is – akkor működik jól, ha a résztvevők világosan és hátsó gondolatok nélkül fogalmaznak, és tisztességesen járnak el. Az éremnek két oldala van: a tisztességes üzleti kapcsolat létrehozásában a vásárlóknak is van szerepe! A Fogyasztó Barát cikkéből kiderül, hogy mitől lesz tudatos és etikus egy vásárló.

eladási trükkök a pénztárzónában

Eladási trükkök a pénztárzónában

„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva? 

vásárló típusok

A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra

Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp. 

Videók

tiszta otthon ökokör

Újra csatlakozhatsz a Tudatos háztartászöldítőkhöz! Te már ÖkoKörözöl?

A Tudatos Vásárlók Egyesülete 2010-ben kezdett el azzal foglalkozni, hogyan lehet az embereket abban segíteni, hogy a zöld fogyasztási alternatívákat beemeljék életükbe és ez vásárlásaikban is meghatározó szemponttá váljon. A Tiszta Otthon ÖkoKör a háztartási vegyianyagok tudatos vásárlásában és használatában segít. Nézd meg, milyen egy Tiszta Otthon ÖkoKör, és csatlakozz résztvevőként, vagy indíts saját csoportot. […]

Még több videó