alap kinézet

System Messages

dr. Haraszti Anikó, a TudatosVásárló.hu fogyasztóvédelmi szakértőjének válasza:

Jótállás keretében Önt megilleti a választás a termék javítása és cseréje között.
Javaslom a történtek után ragaszkodjon ahhoz, hogy új gépet adjanak Önnek, ha ezt nem tudják biztosítani, kérheti a termék vételárának visszafizetését.
Amennyiben szüksége van a gépen tárolt adatokra, eztán csak ahhoz ragaszkodjon.
Minden kérését, kérdését írásban is rögzítse (jegyzőkönyv, vásárlók könyve).
Említse meg,  hogy bejelentéssel fog élni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szervénél, azzal kapcsolatban, hogy a cég nem teljesítni a jótállásra vonatkozó szabályokat.
Javaslom ezt tegye is meg. A Hatóság területi szerveinek elérhetőségeit itt találja: http://www.nfh.hu/portal/informaciok/teruleti_felugy

Felhívom figyelmét, hogy a hatóság nem jogosult az Ön ügyében intézkedni, azonban a cég jogszabályoknak megfelelő működését vizsgálhatja, illetve adott esetben szankcionálhatja.









  • Nemzeti Fejlesztési Minisztérium,
    a fogyasztók érdekében

Smink