fbpx

Kérdések és válaszok

Foglaltam szállást egy szállodában 3 nap, 2 éjszaka intervallumra. Csütörtöki érkezés, szombat 11 órai távozás. A foglalás visszaigazolásánál azt írták, helyszínen fizetendő a hétvégi felár 50%-a. Kérdésem, hogy ezt nekem ki kell fizetnem? Érzésem szerint 9.5 óra alvásért ez kicsit borsos összeg, főleg annak tudatában, hogy a szállásért egyszer már fizettünk. Szeretném, ha mielőbb válaszolnának, még nem fizettem ki a foglalást sem, az Önök válaszától teszem függővé, hogy ezt a szállást választom-e, vagy sem. Segítségüket köszönöm!

Kedves TVE! Ellentmondást fedeztem fel az egyes aromaanyagok gyártói által közölt egészségügyi figyelmeztetések és az E-szám adatbázisotokban feltüntetett kockázatok között. Ha Google-ben kiadtok egy keresést a "kedvezőtlen hatással lehet a gyermekek figyelmére" kifejezésre, egy sor termékleírást találtok a www.aromaaruhaz.hu honlapról (de láttam ezt a szöveget már a Szilas Aroma Kft. mandula aromájának csomagolásán is). Ugyanakkor az E-szám adatbázisotok szerint azok az adalékanyagok, melyekhez a figyelmeztetést írják a gyártók (pl. E102, E131), veszélytelenek vagy "csak" allergiás tüneteket okozhatnak. Honnan jön ez a különbség? Ki téved? Üdvözlettel: Tóth András

Kedves TVE! Kertemben nagy mennyiségű zöld hulladék keletkezett (nemrég vásároltam, évek óta gondozatlan volt), ezt szeretném környezetbarát módon, hatékonyan kezelni. Milyen lehetőségeim vannak? Égessem el a levágott füvet, ágakat, készítsek komposztot? A nagy mennyiség miatt nem tudom az összeset hasznosítani. Ha konténert rendelek, és elszállíttatom, akkor biztos lehetek benne, hogy a megfelelő helyre szállítják, és hasznosítják azt? (szeretném persze a lehetőségekhez mérten olcsón megúszni az ügyet :)) Válaszukat előre is köszönöm!

Kedves és Tisztelt szerkesztök! A nevem: Szalay Károly. Érdeklödnék, hogy Önöknek mely' tapasztalataik vagyon a Fair Trade termékekkel, s általánosságban eme mozgalommal kapcsolatosan? Köszönettel a válaszukért! Maradok tisztelettel.

hol lehet megvásárolni az aszkorbinsavat?

A párom a Lidlnél dolgozik mint középvezető. A szerződése szerint 8 óra a munkaideje, de napi 13-15 órát kell neki dolgoznia. Hozzáteszem nem fizetik ki nekik, majd amikor megjegyezte, hogy lejárt a munkaideje a fönőke közölte hogy ha nem tud reggeltől estig dolgozni ki lesz rugva. Használnak kártyát, de azt utolag számítógépen át írják, hogy csak 8 órát dolgozot. Mit lehet ilyen esetben tenni?

Tisztelt Hozzáértők! Garanciális javítással kapcsolatos kérdésem van. Egy processzort vettem X összegért júliusban. Október elején elromlott, visszavittem garanciális javításra. 30 napra vállalták, mert vissza kell küldeni a gyártóhoz, ott bevizsgálják, stb. 5 hét után, megunva a várakozást, megtudtam, hogy a beszállító miatt nem jön vissza a processzor (A processzort nem lehet javítani, ez köztudott). Én cserét kértem, mivel ez már tartósan hibás árunak minősítendő. Az eladó közölte, hogy nem tudja kicserélni, levásárolhatom az összeget, vagy ha másikat akarok, ugyan olyat, fizessek rá, mert már felemelték az árát, tehát X+12 ezer. Nem értem. A saját weboldalán szerepel a processzor, csak többért, tehát a tárgyi csere megoldható. Ha a pénzt akarja nekem visszaadni, akkor viszont annyit ad vissza, mint amennyi a számlán szerepel, vagy a mostani árát? (hiszen garanciális, javíthatatlan eszközről van szó) Én abból indulok ki, hogy megvásároltam egy tárgyat, kifizettem az ellenértékét, ha elromlott, ugyanarra a tárgyra nem fizethetek rá csak azért, mert az eladó idő közben meggondolta magát, és drágábban adja azóta. Tehát a kérdés: köteles-e az eladó egy ugyanolyan eszközt beszerezni, cserélni (ha saját információs oldalán feltünteti annak létét és megvásárlási lehetőségét), vagy az érték visszafizetéséről van szó: melyik árat kell megtérítenie, amin eladta, vagy amin most adja (természetesen neki veszteség, ha a mostanit fizeti vissza, de mégis ugyanarról a típusról van szó)? Köszönöm előre is a hozzáértő választ

Figyelem autós termékeiket. A jól bevált cleffect car shampoo régóta nem kapható. Mikorra várható?

Jó napot minden olvasonak.Az én kérdésem az lenne,hogy a Multigroup Consultingtól kapott-e már valaki kp-t.Meg,hogy mit lehet tudni roluk.Köszönöm.

Fél éve vásároltam egy Navon N750 tipusu navigácios rendszert.Mivel hogy nagyon fontos kelléke az életemnek, eggyik legdrágább tipust (69.900 ft)választotta hogy biztos legyek müködésében. Azota másodszor romlik el, ugy néz ki ez gyártási hibe: a bekapcsolo gomb mondta fel a szolgálatot. Saturn.ba vásároltam, oda vittem hogy megjavitsák, immár több mind hust napja cserélik a gombot...Érdekelne mik a jogaim és mikor léphetek fel hogy vegye vissza az áruház a készülékét, ismétlem, ez egy gyártási hiba lehet. Köszönöm megtisztelöválaszukat!