fbpx

Kérdések és válaszok

Az Edigitalnál vettem egy műholdvevőt, mely felbontáskor már használtnak és és hibásnak bizonyult, tehát e-mail-ben és telefonon is elálltam a vásárlástól (jan.19.). A készüléket visszaküldtem (jan. 23.) az összes tartozékával, Nálam az eredeti számla, a kiszállitás-és a visszaszállítás nyugtája maradt. Telefonon jan.29.-én kerestek, de nem tudtam fogadni, visszahívni nem lehetett. Azóta részükről semmi sem történt. Csak e-mail-ben lehet hozzájuk fordulni (utanvet@edigital.hu), de nem válaszolnak. Kérem, adjanak tanácsot, mit tehetnék, nem szeretnék kifutni az időből. Előre is köszönöm a segítséget: Barta Éva

IX4jS1 pdfwsncxsdhf, [url=http://bjnpddvvcjsz.com/]bjnpddvvcjsz[/url], [link=http://wplajftornez.com/]wplajftornez[/link], http://hphpkanlpksv.com/

Azt szeretném kérdezni,hogy hova forduljak abban az esetben,hogy egy internetes hirdetésben ruhákat rendeltem.A pénzt utaltam(16000ft-ot) az eladó elismerte,hogy megkapta az összeget,de nem postázta és nem lehet vele felvenni a kapcsolatot azóta ,telefonra ,emailokra nem válaszol.Ha továbbra sem küldi a csomagot abban az esetben mit tehetek? Válaszát előre is köszönöm!!

Üdvözlöm! A segitségüket szeretném kérni, kolléganőm 2012. január végén császármetszéssel világra hozta első kisbabáját. A baba sajnos nincs jól, a SZOTE-Gyermekklinika Neurológiai osztályán vizsgálják. Feltételezhetően még a szülést megelőzően károsodott a kisbaba, de erre további vizsgálatok fognak választ adni. A kb. másfél hete császármetszéssel szült kismama, aki Szegedtől 50-55 km-re lakik nap, mint nap bemegy az osztályra, ahol egy sámlin üli végig az egész napot, mindenféle ellátás nélkül. A kisbabát ő látja el, teszi tisztába, próbálja eteti, figyeli egész nap. Természetesen a gyermeke, érthető a figyelem és az aggódás, de nagyban segiti az osztályon dolgozók munkáját is, hiszen kevesebbet kell nekik törődniük a csecsemővel. Nem jár egy frissen, ráadásul császármetszéssel szült kismamának legalább egy ágy ilyen esetben, a többiről már nem is beszélve. Nap, mint nap beautózni, ráadásul most ebben a hóban, végigülni egy sámlin a napot reggel 8 órától este 10-ig, 11-ig, még egy "egészséges" embernek is megerőltető. Persze mindannyian tudjuk milyen az egészségügy, na de ennyi, nem lehet tenni semmit sem "ellene"? Azok az emberek akik ott dolgoznak tudnak küzdeni a jogaikért, béremelés stb. Mi lenne, ha néha a betegekért is küzdenének? Az emberség kihalt a kórházban dolgozó emberekből? Azokból, akik felesküdtek a gyógyitásra? Mit lehet ilyen helyzetben tenni, kérem sürgősen válaszoljanak! Köszönöm!

Üdvözlöm! 2011. november végén vásároltam a Lidl-ben egy csizmát, ahol azt a felvilágositást kaptam, hogy a csizmára 1 hónap garanciát tudnak vállalni. A tegnapi nap folyamán a csizma talpa levált, hozzáteszem, háromszor is mentem a hóban, ami előtte ugye nem volt jellemző, mivel nem esett a hó. Szeretném tudni, hogy valóban csak 1 hónap a garancia, vagy ezt "csak úgy" mondták az üzletben. Segitségét előre is köszönöm! FH 2012.02.06.

Hallottam arról vannak gazdák akiknek a termését szerződéses kapcsolattal közvetlenül el lehet érni. Kérdezem, Budapest vonzáskörzetében létezik-e ez, ha igen hogy lehet eljutni hozzájuk? Köszönettel, üdvözlettel: dr. Romek Márta

Több mint egy hete vásároltam férjemnek egy textilbőrből készült kényelmes irodai széket,amely funkciójában kitűnőnek bizonyult...De az első 2 napban egy helységben aludtam a székkel....és alig tudtam aludni, mert teljesen bedugult az orrom, sokat tüsszögtem,köhögtem.Azt hittük megfáztam, influenzás lettem...stb. Aztán a következő nap amikor férjem beleült az említett székbe....neki elkezdett könnyezni a szeme...majd később már marta a szemét valami. Nem sokkal később én is beleültem a székbe..de 5-10 perc után elkezdte marni valami a szemem, a szájpadlásom,fejfájás....... Ekkor jöttünk rá, hogy ez csak a szék lehet... Gondoltuk kilevegőztetjük, talán a csomagolás, vagy a gyártás után nem szellőztették ki...stb. Egy hétig a kertben "levegőzött".Szélben, fagyban....s most visszahoztuk a lakásba..De a lényeg nem változott.Csípi a szemünket, fáj a fejünk, szájpadlásunkat marja az anyag(gáz)szag(nem tudom hogy nevezzem) Gondolom 2 dolgot tehetek.Kidobom, vagy visszaviszem a boltba...Tárolják inkább tovább ők, de talán be kellene vizsgáltatni?.Igazán ez volna a célom, mert nyilvánvaló, hogy valami nincs rendben vele...és ha így van...mások egészségét se károsítsák ezzel a termékkel,ha nem muszáj. Kérem írják meg, hová fordulhatnék ez ügyben.

Vásároltam 11napja egy kötött kardigánt és a hónaljában elengedte magát a varrása mentén,ezért visszavittem a boltba ahol vettem a blokkjával együt,de nem tudták megjavítattni és kicserélni sem. Mivel a boltvezető helyettes hölgy azt mondta, hogy kivágtam a címkéjét a kardigánnak ő nem tudja beazonosítani és a blokkon szereplő név és kódszám sem volt elég hozzá.Kérdezem, hogy ez tényleg így van?

Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni egy édekességgel kapcsolatosan. Tegnap szappant vásároltam a DM-ben, mivel még nem próbáltam az alverde termékét, így ár/érték arányban meg is vásároltam a Pflanzenöl-seife Lavendel 100g -os változatát. Elolvasva a magyar tájékoztatót az alábbi üzenet fogadott: Növényi szappan, levendula. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, illatanyagot, szinezéket, állati eredeű és ásványi olaj alapú összetevőket. Ezzel szemben megnéztem az összetevőit is: Sodium Palmate, Aqua, Sodium Cocoate, Glyceryn, Hydrogenated Coconut Acid, Parfum, Lavandula Angustifolia Flower, Linalool, Limonene, Phytic Acid, Sodium Chloride, CI77007, CI77891 Ami szemetszúrt nekem az a Parfum és a Linalool. Így nem értem a magyar tájékoztatót, ha azt írja, hogy nem tartalmaz illatanyagot, akkor miért van benne mégis? Biztos ami biztos, lefordítottam a másik két nyelven írt(HR, CZ) tájékoztatót is. A Csek fordításban, már nem is említik, hogy illat és szinezék mentes lenne. Ilyenkor mit lehet tenni? Találkoztatok már ilyennel? Köszönöm Laci

Tisztelt Cím! Vásároltam egy téli csizmát 17.000 Ft-ért. Egy hónapig hordtam és a csizmán kis repedések, szakadások jelentek meg. Vissza vittem a boltba és mondták, hogy ezt nem lehet javítani, így vissza küldték a gyártónak aki ki is cserélte. Most, egy hónap után ismét ugyanaz a probléma. Mindenképpen szeretném vissza kérni a pénzt, vagy levásárolni, hiszen nem szeretnék minden hónapban vissza menni cserélni. Nem is érek rá valamint tél van, hó és nincs miben járnom. Kérhetem-e a pénzt, vagy a cserét? Köszönöm előre is válaszukat! Törökné