fbpx

Kérdések és válaszok

Tisztelt TVE! Analóg Tv csatornáim számát szerettem volna bővíteni, de csak digitálisként lehetett. Az ára csomagban SOKKAL olcsóbb, ezért lemondtam korábbi telefon-internet-szolgáltatásomat, és megrendeltem a csomagot. Mikor beszerelték derült ki, hogy a telefon csak árammal működik, a modemen keresztül érhető csak el. A TV ugyancsak. Most azért, hogy telefonon elérhető legyek, havi kb.400.-Ft áramdíjat kell fizessek. Szerettem volna (akár némi ráfizetéssel) hagyományos, áram nélkül is működő telefont, de ez 50%-kal (!!!) megnövelte volna a 3-as szolgáltatás összárát! (6800.- helyett 11200.-) Ha nincs áram, telefonálni sem tudok (pl. ELMŰ-nek). Javasolták, hogy vegyek egy mobiltelefont. Ők (T-Home) 1 kábelen szeretnék az összes adatforgalmat bonyolítani, ezért céljuk megszüntetni a régifajta telefonvezetéket. Ez jó nekik, de a használóknak és az országnak NEM! Áramfogyasztásra kényszerítenek. Nem lehet magasabb szinten kényszeríteni őket? Tisztelettel Simon Éva

Kaptam egy ingyenes mobiltelefont az egyik szolgálatótól, a hűségemért. Az érintőképernyős készüléket használni nem tudtam, egyrészt mert nem értettem hozzá, másrészt a SIM kártya elmozdult benne kétszeri hívás után. Garanciában nem javították, pénzért bevizsgáltattam, és azt mondták mechanikai ütés érte. Mivel kórházba kerültem, a régi jól megszokott telefonomat vittem magammal, addig a készülék a dobozában volt. Reklamáltam, de válaszra sem méltattak. Ez a 3. ingyen telefonom a szolgáltatótól, az eddigi kettővel elégedett voltam és vagyok. Mit tegyek, hogy bebizonyítsam az igazamat? Tisztelettel Máté Erzsébet

Üdvözletem! Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy tőlünk 2012. áprilisában vett tőlünk a vaterán a vevő egy házimozi rendszert. A terméket személyesen vette át a megtekintett állapotban megvásárolta és kifizette. Látta a tárolásból eredő karcokat és a termék állapotát. Szerinte is üzemképes a termék mindössze a távirányitóval van gondja. Állitása szerint nem megfelelően működik,a távirányitó állapotát a vaterán is közzé tettük(hátlapja hiányzott, fotóval ismertetve ezt). A terméklapon szerepelt hogy garancia nincs és tisztában volt vele hogy ez egy több éves keveset használt termék. Először arra kért hogy vegyük vissza vagy ha nem akkor vegyünk neki egy új távirányitót. Mi felajánlottuk hogy a távirányitó felét kifizetjük,de ezt kevésnek találja és azzal fenyeget ha nem veszek egy új távirányitót akkor jogi útra tereli. Ön szerint mik a lehetőségeim ez ügyben? Mellékelem az vatera lap webcimét:http://elektronika.vatera.hu/dvd_blu_ray_lejatszo_hazimozi_rendszer/komplett_hazimozi_rendszer/panasonic_sa_ht885_hazimozirendszer_komplett_elado_1570119812.html

2011.12.21-én vásároltam egy thermoruhát horgászathoz. Az első használatba vételkor, idén márciusban, a zippzárjából kitört két fog, emiatt nem lehet összehúzni azaz nem látja el a funkcióját. A boltos szerint nem érdemes utaztatni a ruhát hozzá, majd a forgalmazóhoz mert helytelen használatból eredő hibát fognak megállapítani és nem cserélik ki. A ruha 37 ezer Ft. volt. Mit tehetek az ügyben?

Sziasztok, abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy hol találom a kecskeméti vásárlói közösséget. Sok helyről hallottam, hogy kecskeméten is indult a szatyorhoz hasonló megmozdulás, de nem találok róla semmi infót. kecskeméti érdekeltségű vagyok, kérlek segítsetek... (TVE támogató vagyok :) előre is köszönöm Gál Kati

Interneten vásároltam egy számítástechnikai eszközt. A vásárláshoz regisztrálni kellett, és a sikeres vásárlás után visszaigazolást is kaptam a termék nevével, darabszámával és az árával. (Hozzá kell még tennem, hogy nagyon kedvező árú termék volt, ami máshol több, mint tízszer annyiba kerülne.) Az eladó visszatartja az árút, mivel arra hivatkozik, hogy a túl alacsony ár egy rendszerhiba miatt alakult ki. Én ragaszkodom a termékhez a meghirdetett áron, de nem kapom meg. Mit tehetek? Jelentsem fel őket?

Kedves Kollégák! Eszembe jutott, ti talán tudtok segíteni (nemrégiben Horváth Zolival jártatok nálunk).Kiderült, hogy formaldehid allergiám van, küzdök az ekzema-val. Sok infót találtam a neten, de nem eleget.Még mindig nem tudom pld. milyen felületkezelt papírokban lehet,egy helyen találtam E240 számon, de ettől a régebbi engem körülvevő anyagokról nem tudom tartalmazhatják-e. Elillan-e idővel teljesen az anyagból... Tudtok-e olyan oldalt, vagy valakit aki segíthet. Előre is köszönöm: Gróh Ildikó/ Duna Múzeum

A közeli lejárati idejű termékeket nem kellene leértékelve eladni? Nagyon sokszor tapasztalom a boltban, hogy a lejárt szavatosságú termék közé van téve a jó szavatosságúaknak,hogy lehet ezt megtenni?

Abban szeretnék segítséget kérni Öntől,hogy Tavaly vásároltam egy külső 1TB Samsung HDD-t. Az a gond hogy beadtam szervizbe, mert a usb csatlakozó része beesett és mivel garanciális mást nem is tehettem. A szerviz felküldte Bp-re a központi szervizbe /ami 1hónapja és 10napja volt/! Mindig azt mondják hogy majd hamarosan küldik! Már nem emlékszem pontosan, de nem úgy van ha 30napon belül nem küldik vissza,akkor egy újat kapok, vagy az árát visszatérítik? Előre is köszönöm válaszát!

Jelentkeztem a március végi tanfolyamra ,de még nem kaptam választ. Bözsöre