fbpx

| tve

Ez a cikk már legalább 1 éve készült. A benne lévő információk azóta lehet, hogy elavultak, nézd meg, hátha van frissebb cikkünk a témában.

“Hogyan változtatja meg a tudatosság a világot?” – Pályázati felhívás

Szokatlan pályázat ez! Egyedülálló verseny! Tulajdonképpen egy lehetőség. Lehetőség arra, hogy értéket teremtsünk, ősi értékeket megerősítsünk, tudatosítsuk magunkban és másokban.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

“Hogyan változtatja meg a tudatosság a
világot?”
Reklámverseny – Alkotó pályázat

A pályázat célja
Szokatlan
pályázat ez! Egyedülálló verseny! Tulajdonképpen egy lehetőség. Lehetőség arra,
hogy értéket teremtsünk, ősi értékeket megerősítsünk, tudatosítsuk magunkban és
másokban. Lehetőséget ad az önkifejezésre, a kreativitásra és az
önmegvalósításra, hiszen itt nincsenek korlátok, csak maga a tudat korlátja.
Nincs megrendelő, és annak elvárásai, tehát marad a szabad alkotás, ahol a
fantáziádat használod, a teremtő képzeletet, és így Te is hozzátehetsz a
világhoz.

Ha nem mozgatom a lábam, az elsorvad, így van ez a
fantáziával, a gondolattal is, a képzelet teremtő erejével. “Az vagy, amit
gondolsz. Mindaz, ami vagy, gondolataid eredménye. Gondolatainkkal alkotjuk a
világot”

Ez így működik. Most tehát felszólítunk MINDENKIT,
hogy rendelkezésére álló tudásával, erejével, eszközeivel vegyen részt ebben az
alkotásban! Mert formálói kell legyünk a világnak!

És, hogy mi a tudatosság? Hát igen, ezt kellene
először meghatározni!

Pályázók köre:
reklámszakemberek,
művészek, grafikusok, civilek, lelkes amatőrök, aki úgy érzi, van mit
mondania

Irányadó témák, ábrázolandó
“képek”:

A tudatosság maga, valamint a főkérdésre adott
válasz.
1. Kitörés a “mókuskerékből”, az ördögi körökből
2. Emberségesség,
mint érték; Moralitás
3. Közösségi szellem, összefogás ereje, az egyéni
felelősségvállalás

Díjak:
A jó pályamunkákból egy
utazó kiállítást hozunk létre, mely Magyarországon és Európában számos helyen
folyamatosan kiállításra kerül. A nyertes munkákat külön kiemeljük és az alkotók
nevét feltüntetjük.
I. Dicsőség: nyertes munkáját reklámkampányba foglaljuk,
nevének feltüntetésével
II. Élmény: kikapcsolódás természetvédelmi területen,
világörökségünk látogatása
III. Meglepetés: ajándékcsomag

Zsűri:
Molnár Tibor (Média a
Jövőért Alapítvány), Alpári László (Edison Network stratégiai igazgatója), Ámon
Ada (Energia Klub civil szervezet ügyvezető igazgatója), Zsótér László (Ferenczy
díjas grafikus, a Magyar Iparművészeti Egyetem tudományos főmunkatársa), Mireisz
László (filozófus), Paulinyi Tamás (író, kutató, a Szintézis Szabadegyetem
igazgatója), Pencz Levente (Ökoszolgálat Alapítvány szakértője)

Nevezés:
Módja: a kész
kiállítható állapotú pályamunka leadásával
Határideje: 2004. június
7.
Helye: Sziget Kulturális Szervezőiroda Budapest, 1117 Orlay u.
5-7.

A teljes felhívás és nevezési lap megtalálható a
honlapon, amely a közös gondolkodás, ötletezés, anyaggyűjtés és nevezés helye
is.
Infovonal: 70/2605405

Mi nem csak a „szuperzöldekhez” szólunk! Célunk, hogy az ökotudatos életmód és az ehhez vezető vásárlási szempontok bárki számára elérhetők legyenek, éljen bárhol, bármilyen végzettséggel, bármilyen szemlélettel is ebben az országban.

Tevékenységünk a gyártók támogatásától és reklámoktól mentes, nem fogadunk el termékmintákat tesztelésre, nincsenek céges támogatóink, sem reklámbevételeink. És ezt továbbra is fenn akarjuk tartani.

Ahhoz, hogy olyan ügyekkel foglalkozzunk, amikre nincsen hazai vagy más pályázati forrás nagy szükségünk van olyan magánemberek támogatására, mint amilyen Te is vagy! Lehetőségeidhez mérten emiatt kérünk, támogasd munkánkat rendszeres vagy egyszeri adományoddal.

Ne feledd, a pénzed szavazat!

Támogass minket!

Képezd magad a webináriumainkon!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Válassz hírleveleink közül:*

      Iratkozz fel híreinkre!

      Tippek, tesztek, programok

      Megszakítás