Találat a #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Termelői piac várja a kirándulókat Nagybörzsönyben
Áprilisban megnyílt a Stelázsi termelői piac Nagybörzsönyben. Tavasztól őszig, szombatonként változatos termékekkel várják a látogatókat: többek között sajt, lekvár, aszalt gyümölcs, kerámia és bőrtermékek közül lehet választani.
KONYHA ÉS KERT
Részvételi minőségbiztosítás a fenntartható élelmiszerekért
Helyi gazdaság, biztonságos élelmiszer, erősödő közösség, fogyasztói bizalom, kevesebb bürokrácia, kevesebb költség – többek között ezek az előnyei a részvételi minőségbiztosításnak.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A berlini csomagolásmentes bolt kritikus szemmel
Egy olvasónk személyesen is ellátogatott a berlini csomagolásmentes boltba. Habár az alapötlet nagyon jó, mégis úgy tűnik a csomagolásmentesség inkább marketingeszköz, valahogy hiányoltuk a radikális hozzáállást.
KONYHA ÉS KERT
Előadás: Tényleg bio a bio? Közösségek szerepe az ökogazdaságok minősítésében
A részvételi minőségbiztosítás a kistermelők és vásárlóik közötti bizalomra alapulva segíti vagy váltja ki a külső minőségbiztosítási rendszereket. Május 15-én nemzetközi és hazai szakértők, gazdák osztják meg velünk a tapasztalataikat. Téged is várunk, jelentkezz!
KONYHA ÉS KERT
Segíts egészségesen enni a gyereknek
Az étel üzemanyag a tevékeny, sikeres élethez, tápanyag az erős testért, a frappáns gondolatokért.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
12 féle ásványvizet kellett kivonni a forgalomból
12 különböző ásványvíz forgalmazását tiltotta meg és kötelezte a gyártókat a termék visszahívására a NÉBIH Kiemelt Ügyek Igazgatósága. A tételeket a nitrition koncentráció és a Pseudomonas aeruginosa engedélyezett határértéket meghaladó tartalma miatt kellett visszagyűjteni.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Mennyi gyümölcs van a mesefigurás gyümölcslevekben?
- #Baba, gyerek
- #Étel-ital
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Ital
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
A gyerekeknek szánt termékeket általában mesefigurákkal próbálják meg eladhatóbbá tenni. A gyerek ez alapján választ, és legyen bármilyen pocsék is az adott termék, nagy eséllyel a kosárban végzi. Kíváncsiak voltunk, mi a helyzet a kétdecis, gyerekeket célzó gyümölcslevek terén, ezért párat leemeltünk egy nagyobb szupermarket polcáról, és milliméter papírral mutatjuk meg, hogy a dobozhoz képest mennyi gyümölcslé került a mesefigurás ivólevekbe.
KONYHA ÉS KERT
10 lépés a fenntartható élelmiszerfogyasztás felé
- #Bio
- #Helyi élelmiszer
- #Hús, vegetáriánus
- #Ital
- #Shopping consciously
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Nem csak egészségügyi szempontból érdekes, hogy mi kerül a tányérra. A gazdasági, társadalmi hatások legalább olyan fontosak, így érdemes alaposan megfontolni, hogy milyen élelmiszert vásárolunk. Az alábbi útmutató segít a fenntartható, környezettudatos és etikus élelmiszerfogyasztás kialakításában.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Honnan jön a mangó? – Mindenkinek van feladata
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #multik
- #Shopping consciously
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Megszerettük a mangót. De honnan érkezik Magyarországra és milyen körülmények között termesztik? Cikksorozatunkban most azt mutatjuk be, hogy milyen feladati vannak a szupermarketeknek és a döntéshozóknak.
Divat, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Honnan jön a mangó? – Felelős szavak
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Shopping consciously
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Megszerettük a mangót. De honnan érkezik Magyarországra és milyen körülmények között termesztik? Cikksorozatunkban most azt mutatjuk be, hogy milyen apróbb változások történhetnek, ha az érintett vállalatok felelősséget vállalnak a kérdésben.