Találat a #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Még mindig célkeresztben a gyerek(reklámok)
A gyerekeknek szóló élelmiszer-reklámok terén tett önkorlátozó vállalásokban a cégek még mindig igen engedékenyek saját magukkal szemben. Sőt, még abban sem sikerült megegyezniük, hogy ki számít gyereknek – derül ki egy új tanulmányból.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Kell-e a villamosnak reklám?
A közösségi közlekedés is termék. Olyan, amelyet nem elég fejleszteni, vonzóbbá tenni, el is kell tudni adni. Rövid körkép arról, milyen hívószavakkal kampányolnak a tömegközlekedés mellett más országokban.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A televíziózás csökkenti a biztonságérzetet
Légy aktív résztvevője Te is a tv-kikapcsolási hétnek április 20-26. között! Próbáld ki, milyen, ha egy héten át nem kapcsolod be a varázsdobozt, és helyette inkább olvasol, sportolni, kirándulni mész vagy csak egyszerűen összefutsz a barátaiddal.
FOGYASZTÓ
A reklám helye?
Gondolkodunk rajta, hogy beengedjük-e reklámokat. Természetesen csak olyanokat, amik összhangban vannak a TudatosVásárló.hu és egyesületünk szellemiségével, alapelveivel.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tiltakozz a gyerekeknek szóló reklámok ellen!
A Fogyasztók Világszervezete kezdeményezést indított egy nemzetközi kódrendszer megalkotásáért, amely egyértelmű szabályokat teremtene a kormányok és vállalatok számára, a gyermekeknek szóló egészségtelen élelmiszerek marketingje terén.
FOGYASZTÓ
A világ teste mintegy átfúródik
Hogyan rántsuk le az utolsó bőrt is pusztuló Földről és profitáljunk mások elszegényedéséből? Az útmutatót egy mellesleg társadalmi felelősségvállaláson alapuló ökobefektetési csomagot is kínáló banktól kaphatjuk meg.
FOGYASZTÓ
Tájékoztatás vagy zaklatás? Direktmarketing spam-formában
Mit tehet a célba vett fogyasztó, ha szeretne a kéretlen emailes reklámoktól megszabadulni? Van lehetőség kézbesítésük megelőzésére?
FOGYASZTÓ
Új reklámtörvény – négy szemmel
Több más, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabály módosítása mellett átalakították az úgynevezett „reklámtörvényt” is. Az újítások előnyeiről és hátrányairól kérdeztük a reklámszakma és a fogyasztóvédelem képviselőit.