Találat a #multik címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
„Egészséges élelmiszerek”: az Európai Unió klinikai vizsgálatokat követel
Az Európai Unió beszigorít: nehéz idők jönnek azon élelmiszergyártókra, akik tudományos bizonyítékok nélkül állítják, hogy termékeik használnak az egészségnek. Elemzők szerint az EU ezzel az élelmiszeripari cégek egyik legfontosabb marketing stratégiáját ássak alá.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tavalyi év legrosszabb vállalatai
- #Baba, gyerek
- #Bírság és megtévesztés
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Felelőtlen marketing
- #Megtévesztő reklám
- #multik
- #Nagylátószög
Hat nagy cégnek ítélte „Az év rossz vállalata” címet 2008-ban a Fogyasztóvédelmi Világszervezet. A „díjazott” multik – köztük a Tesco, a Samsung és a Toyota – kirívó felelőtlenségük miatt részesültek az „elismerésben”.
BOLYGÓ, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Bőr és pokol
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Nagylátószög
- #Ruházat
Irtó cuki kézitáskák? Haláli jó cipők? Megdöbbentő tények arról, hogy mit is támogatunk pénzünkkel, amikor bőrárut vásárolunk – az olcsó kacatoktól kezdve a luxusautó-belsőkig.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Hogyan szorongatták meg a fogyasztók a hatalmas olajcégeket
- #Aktivista
- #Bojkott
- #CSR
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
A piacgazdaságokban a bojkott legalább olyan fontos – és sok esetben hatékonyabb – véleménynyilvánítási, érdekérvényesítési eszköz, mint a szavazás.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mohi: az Erste hallgatott a jó szóra
A Greenpeace sajtóközleményben üdvözölte az Erste Bank döntését, miszerint a nemzetközi környezetvédő szervezet érveit megfontolva, nem vállal szerepet a szlovákiai Mohiban megépíteni tervezett két „új” nukleáris reaktor rizikós pénzügyi finanszírozásában.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Megjelent a Cégmérce!
Az idei Ne Vásárolj Semmit! Nap alkalmából jelentetjük meg az év fogyasztóvédelmi szenzációját, a Cégmérce adatbázist.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Cola Light
A Cola Light messze nem olyan egészséges ital, mint ahogyan azt a
sportszponzorálások sugallják. Inkább egy aggodalomra okot adó koktél:
idegmérgek és potenciálisan rákkeltő anyagok egyvelege.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mondragón – a világ leghíresebb szövetkezete
A Fagor márkájú mosógépet egy olyan szövetkezet munkásai készítik, amely tagja az észak-spanyolországi Mondragónban alapított Mondragón Szövetkezeti Vállalatnak.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
„A hazai gyümölcsök legjava”? – A Rauch-hoax nyomában
A közelmúltban a Tudatos Vásárlónak is számtalanszor elküldték azt az emailt, ami a Rauch bojkottjára szólított fel. De mi igaz a mások által hamar hoax-listázott körlevél állításaiból?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Bojkott a Rauch ellen?
Az üdítőitalgyár a magyar gyümölcsök helyett külföldi alapanyagból készíti üdítőitalait – állítja az interneten keringő bojkott-felhívás. A Rauch igazgatója cáfol.