Találat a #multik címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A fogyasztók az orangutánokkal vannak
A csokoládékban használt pálmaolaj kitermelése az esőerdők elpusztításával jár. A Greenpeace a fogyasztókat is mozgósító nemzetközi kampánnyal próbálta rábírni a Nestlét, hogy a cég ne vásároljon felelőtlen beszállítóktól. Úgy tűnik sikerrel.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Like-olj, tiltakozz, bojkottálj!
- #Aktivista
- #Bojkott
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Auchan fakivágó akciójának hatására felpörgött a cég elleni lakossági mozgolódás. Számos fórumon kinyilváníthatod nemtetszésedet te is. Itt összegyűjtöttünk párat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Cégmérce: Kozmetikai gyártók etikai rangsora
A TVE Cégmércéje ezúttal a szépségipar egyes szereplőit vette górcső alá. A cégekről megpróbáltuk lemosni a sminket, hogy láthassuk valódi arcukat. A 27 gyártó között találunk néhányfős magyar kisvállalatot és hatalmas világcéget is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nanotechnológia az élelmiszerekben és a kozmetikumokban
A fanatikus sci-fi fogyasztók és a természettudományos-technikai fejlődés leleményei iránt fogékony kisebbség nyilván már az elnevezés hallatán is izgalomba jön. A laikus többség viszont jobb esetben közönyösen vagy éppen gyanakodva fogadja az efféle újításokat.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Cégmérce: Drogériák
Aktuális cégmércénkben a három magyarországi drogérialáncot vizsgáltuk meg a már ismert szempontok szerint. Egyik sem kiemelkedő teljesítményű.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szemfényvesztés, vagy tényleg kivonul a Pepsi az iskolákból?
Világszerte folytatja a cukrozott üdítőitalok iskolai kivonásának akcióját az amerikai PepsiCo. Többszöri megkeresésünkre sem adtak kielégítő választ a Pepsinél, pedig kíváncsiak lettünk volna arra, hogy hazánkra is vonatkozik-e ez a vállalás.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Csapvíz dizájnpalackból
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Otthon és Iroda
- #Víz
A brit We Want Tap csapvíz népszerűsítő kezdeményezés célja, hogy „trendivé” tegye a csapvízfogyasztást, és felhívja a figyelmet az ásványvízfogyasztás környezetterhelő hatására.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Már a Pöttyös sem az igazi
A Túró Rudinak számos reinkarnációjával találkozhatunk a boltokban. Kilenc terméket vizsgáltunk összetevők szempontjából. A legnagyobb meglepetést a túró nélküli Túró Rudi okozta.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Hód a cementben
Egy nagy építőipari alapanyaggyártó vállalat és egy barkácsáruház pedigréje – a nyilvánosan elérhető adatok alapján.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Ingoványos talajon: Auchan-bojkott
A Dunakeszi Tőzegtó Környezetvédelmi Alapítvány 2009 decemberében hirdetett bojkottot az Auchan ellen.