Találat a #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Kuponbiznisz: mit támogatunk a kuponvásárlással?
Az amerikai Groupon cég mintájára másfél évvel ezelőtt nagy sikerrel indultak hazánkban az első internetes közösségi vásárláson alapuló bónuszos/kuponos vállalkozások. Azóta néhány kisvállakozást el kellett temetni ahhoz, hogy levonhatóak legyenek a tapasztalatok.
FOGYASZTÓ
Mire panaszkodtunk a legtöbbet 2011-ben?
Lejárt szavatosságú termék, jogtalannak vélt bírság, indokolatlanul magas törlesztő részlet? Mely szolgáltatásokkal szemben érkezett a legtöbb fogyasztói panasz 2011-ben? A Budapesti Békéltető Testület éves jelentéséből kiderül.
FOGYASZTÓ
Utasjogok okostelefonon
Nagyon kellemetlen, amikor az utazás nem a terveknek megfelelően alakul. Előfordulhat, hogy törölnek egy járatot, vagy a hotel nem felel meg a hirdetésben közölt információknak – az ilyen helyzeteket könnyebb kezelni, ha tisztában vagyunk a jogainkkal. Ezt segíti az új Európai Bizottság új okostelefonos alkalmazása
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Betegbiztosítás külföldön
Mikor nyárelőn tengerpartról és pálmafákról álmodozunk, ábrándos tekintetünket vessük az OEP honlapjára is. Utazás előtt tájékozódjunk a balesetbiztosítás feltételeiről, nehogy egy ronda egészségügyi számlán elússzon a következő nyaralás ára.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Internetes hibajavítás hálózat nélkül
Lassul, akadozik. Eltűnik, visszajön. Működik, de nem úgy, ahogy kellene. Bejelentjük a szolgáltatónál, de mire kijönnek, megjavul. Mit tehetünk, ha még az sem egyértelmű, hogy mi a hiba és ki a hibás?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Jégmentesítés sóval és só nélkül
A téli jégmentesítés alapelve az, hogy a közutakat az önkormányzatoknak, a házak, üzletek körüli járdákat pedig a tulajdonosoknak kell rendben tartaniuk. Nem ritkák a viták, egy dologban mindig egyetértenek a felek: a reflexszerű sózásban.
FOGYASZTÓ
Új átverés: a fogyasztói csoport
„Alternatív finanszírozási lehetőség”, „pénzügyi segítség” – szakszerű és bizalomgerjesztő kifejezések. De hol a határ a szépítés és a nettó hazugság között? Az úgynevezett fogyasztói csoportok esetében egyértelműen az utóbbiról van szó.
FOGYASZTÓ
Sikeres volt a Pénzügyi Békéltető Testület első száz napja
A Pénzügyi Békéltető Testület (PBT) működése az eddigi tapasztalatok szerint beváltotta a kialakításához fűzött reményeket, a fogyasztók számára kézzelfoghatóbbá vált pénzügyi jogvitáik gyors, hatékony és ingyenes megoldása. Az esetek többségében a fogyasztók javára dőlt el az ügy.
FOGYASZTÓ
Fogyasztói jogaink a fogászaton
Fogorvoshoz járni senki nem szeret, mégis muszáj. A szájtátás közben jó, ha tudjuk, hogy mi jár és mi nem a fogászati kezeléseknél, hová fordulhatunk panaszunkkal, és mit csinál a betegjogi képviselő.
FOGYASZTÓ
Iskolaszer-vásárlás és jótállás
Egyre gyakoribb, hogy még a márkás vagy megbízhatónak tűnő iskolatáskák is hamar tönkremennek. Mit tehet ilyen esetben a szülő? Várjon a javításra, cserére, vagy gyorsan vegyen egy újat?