Találat a #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Esetenként nagyon drága lehet a mobilinternet
Érdemes óvatosnak lenni a mobilinternet szolgáltatás választásakor és használatakor, mert a különböző csomagok és szolgáltatások közötti árkülönbség igen jelentős lehet.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Olcsóbb lesz a roaming hívás és az SMS az EU-ban
- #Elektronika, számítástechnika
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
- #Otthon és Iroda
- #Televízió, média
- #Utazás, ökoturizmus
Júliustól jelentősen alacsonyabb lesz a barangoló (roaming) hívások, a mobilinternet és az SMS díja az EU-tagállamok területén. A következő években pedig további díjcsökkenéssel számolhatunk.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kérdezz a cukrásztól!
Mindig is kíváncsi voltál mi zajlik a cukrászdákban a kulisszák mögött? Honnan ismerheted fel, hogy friss-e a sütemény vagy vizezett-e a fagyi? Vagy csak konyhai praktikákat szeretnél megtudni? Tedd fel kérdéseidet Szabó Györgyné cukrásznak, a 7. kerületi cukrászda tulajdonosának!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Amit a húsról tudni kellene – és amit tudni lehet
A legfontosabb jó tanács, amit egy fogyasztóvédő adhat: olvasd el a címkét! De mi van azokkal a termékekkel, amelyeket kimérve, szeletelve, pult mögül árulnak? Vegyük például a pulti húsokat és húskészítményeket…
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Aki válaszol: Süth Miklós országos főállatorvos
- #Bírság és megtévesztés
- #Fogyasztóvédelem
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Termékcímkézés
Februárban Süth Miklóstól, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium szakállamtitkárától, országos főállatorvostól kérdezhettetek. Íme a válaszok!
FOGYASZTÓ
Mit mérlegeljenek a nyugdíjpénztár-tagok?
A jelenlegi pénzügyi és gazdasági válság a pénztártagoktól is körültekintő és megfontolt döntéshozatalt követel, mivel minden olyan döntés, amely egyéni számlájukat érinti, kihat jövőbeni nyugdíjukra, időskori ellátásukra.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Biztonságosabb közösségépítő weboldalak fiataloknak
Tizenhét nagy internetes cég is aláírta azt az úttörő jellegű európai megállapodást, amely a közösségépítő weboldalak tizennyolc évesnél fiatalabb használóinak biztonságát hivatott javítani.
FOGYASZTÓ
Tájékoztatás vagy zaklatás? Direktmarketing spam-formában
Mit tehet a célba vett fogyasztó, ha szeretne a kéretlen emailes reklámoktól megszabadulni? Van lehetőség kézbesítésük megelőzésére?
FOGYASZTÓ
Megerősíti ügyfélszolgálatát a PSZÁF
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) ügyfélszolgálatának és panaszkezelésének megerősítéséről döntött azt követően, hogy észlelte: megnőtt a pénzügyi intézményekkel kapcsolatos panaszok száma.
FOGYASZTÓ
Pénzügyi szolgáltatások ügynököktől
Pénzügyi szolgáltatásokat gyakran kínálnak ügynökök is, adott esetben még hasznos segítséget is nyújtva. De hogy döntsd el, hogy igénybe vedd az ügynök szolgáltatásait? Egyáltalán, ki az ügynök? Mire kell figyelni?