Találat a #Kommunikáció, #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Reklám címkére
Tesztek
DIVAT, FOGYASZTÓ
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan kerüld el az impulzusvásárlást?
A bevásárlótáskából kipakolva azt vetted észre, hogy már megint megvettél egy csomó mindent azon kívül, amiért valójában bementél a boltba? Az impulzusvásárlás elkerülhető, kis odafigyeléssel.
FOGYASZTÓ
7 dolog, amiről felismerhető egy megbízható élelmiszer webshop
Szeretnénk, hogy minél többen vásároljatok megbízható, azaz fenntartható, etikus, bio, helyi forrásból származó élelmiszert. De hogyan ismerhetjük fel, hogy tényleg jó helyen járunk? Összeszedtük, honnan ismerhetjük föl vásárlóként, hogy az élelmiszer-webáruház, ahol vásárolni akarunk, megbízható-e.
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?
Az Y-generáció, másnéven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
5 tipp: így védheted a szemét, ha mobilon játszik a gyerek
Homályos látás, szemirritáció, szemszárazság, alvásproblémák – mindezek gyakori tünetei annak, ha túl sok időt tölt videójátékkal a gyerek. Hosszú távon pedig akár komolyabb látásprobléma is kialakulhat. Mire figyeljünk, hogy ne így legyen? Mi a helyes távolság, a helyes világítás, milyen gyakran és meddig tartassunk szünetet?
FOGYASZTÓ
Kijött a Budapesti Békéltető Testület pozitív és negatív céges listája
A Budapesti Békéltető Testület idén is közzétette azoknak a vállalkozásoknak a nevét, akik együttműködtek vele és azokét is, amelyek nem. Az információ fogyasztóként segít eldöntenünk, hol érdemes vásárolni, szolgáltatást igénybe venni.
FOGYASZTÓ
Eladási trükkök a pénztárzónában
„Csak még ezt a kólát, ha már itt van!” Ismerős mondat a kasszánál kígyózó sorra gondolva?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Álhírekből kiokosító oktatóanyagot készített a Médiahatóság
Az Európai Bizottság friss kezdeményezéseként március 18. és 22. között zajlott a médiaműveltség európai hete. Ez alkalomból a Médiahatóság fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről.
Uncategorized
Keressük Social Media Content támogatónkat
Szeretnénk csapatunkat állandó önkéntes taggal bővíteni, aki vizuális képességeivel méltó támogatója lenne social media jelenlétünknek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Békéltető testület: a cégek többsége együttműködő
A békéltető testületeket arra találták ki, hogy a bonyolult és sokszor hosszú bírósági macera helyett gyors és egyszerű eljárással vizsgálják ki fogyasztói panaszainkat. 2018-ban 5 százalékkal több esetben keresték meg a Budapesti Békéltető Testületet, mint 2017-ben. A cégek többsége együttműködő az ilyen ügyekben.
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.