Találat a #Ital, #TVE Hírek címkére
Cikkek rendezése
Uncategorized
Kommunikációs munkatársat keres a Tudatos Vásárlók Egyesülete
Kreatív, innovatív szemléletű kommunikációs kollégát keresünk. Gyere hozzánk dolgozni, ha fontosnak érzed a fenntartható fogyasztás népszerűsítését!
FOGYASZTÓ
A koronavírus megnyitotta a pénztárcákat: rekord adomány gyűlt össze társadalmi ügyekre
206 millió forint feletti összeget adtak össze társadalmi ügyekre adományozók 2020-ban, ami 200%-kal magasabb az előző évekhez képest.
Zöld Otthon mindenkinek
Használd Te is mobil applikációnkat, segítünk biztonságos tisztítószereket választani
- #Green and Safe LIFE-styles
- #háztartás zöldítés
- #TVE Hírek
- #veszélyes vegyszerek
- #Zöld Otthon nappali
Már letölthető Magyarország első háztartási vegyszer applikációja, a Tudatos Vásárló mobil app. Az alkalmazásban 3 színű pontrendszer, termékinformációk, tippek és kihívások segítenek abban, hogy az egészségileg és környezetileg legbiztonságosabb háztartási vegyszereket használjuk.
Uncategorized
Termékteszt projektvezetőt keres a Tudatos Vásárlók Egyesülete
Termékteszt projektvezetőt keresünk főállásba, minimum két évre, de akár hosszabb időre is. Jelentkezési határidő: 2020. november 29.
ÖKOKÖRÖK, Zöld Otthon mindenkinek
Eleged van a vegyszerekből? Indíts Te is Tiszta Otthon ÖkoKört!
Szeretnéd, ha a lakásod tiszta lenne anélkül, hogy kétes hatású tisztítószerekkel mérgeznéd magad és a családodat? Szívesen tanulsz, szervezkedsz, mozgolódsz közösségben? Akkor Neked is a Tiszta otthon ÖkoKörben a helyed! Jelentkezz a TVE január végi kétnapos ÖkoKör csoportvezető képzésére, és indítsd el a saját csoportodat!
Uncategorized
Ezért dolgozunk – Ügy, misszió, társadalmi jövőkép
Az ügy Fenntartható, azaz környezetbarát és etikus fogyasztás és életmód. Társadalmi jövőkép (amiért dolgozunk) Megvalósul az igazságos és szolidáris társadalom, az élhető környezet és a gazdaság összhangja. Alacsonyabb anyagi fogyasztási szinten, de jó életminőségben élünk. A társadalom tagjai kritikusan gondolkodnak és felismerik egyéni felelősségüket és közösségi szerepüket a fenntarthatóság megvalósításában, fogyasztási szokásaik és életmódjuk fenntarthatóvá […]
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Melyik kulacsot vegyem a gyereknek, amelyik biztosan nem káros?
Sokan szeretnénk csökkenteni a műanyag-lábnyomunkat, és saját kulacsból isszuk az otthonról hozott limonádét, azzal járunk sportolni, kirándulni. Kulaccsal küdjük a gyereket iskolába. És közben bízunk benne, hogy ez a remek zero waste megoldás egészséges is: hogy közben nem oldódik káros anyag az italunkba. Vegyianyag-szerzőnk, Simon Gergely utánajárt, melyik kulacstípus a legegészségesebb választás.
Zöld Otthon mindenkinek
Mondd el, mit tanulnál szívesen ahhoz, hogy fenntarthatóan élj!
Szeretnél tenni azért, hogy az életmódod kisebb hatással legyen a Bolygóra? Mondd el, milyen képzésekkel tudunk ebben a leginkább segíteni! Adj hangot igényeidnek, töltsd ki kérdőívünket!
ÖKOKÖRÖK
Korea, vegyszermentes, zöld takarítás – ÖkoKör újratöltve 2019
Felpörögtek az események az ÖkoKör háza táján. Tavasszal, egy lelkes csapattal teszteltük az új, zöld takarításra fókuszáló ÖkoKör programot, amelyet ősszel indítunk. Júniusban Koreában képeztünk ÖkoKör csoportvezetőket. Ősszel Budapesten várunk benneteket a képzésünkön.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.