Találat a #Gyorsétterem címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek
A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: “Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Sárga bikinis lányok és a vásárló ereje
Mit ér egy demonstratív kampány, és mit ér a vásárlók ereje? Tudja-e a vásárló irányítani a piacot, ahol „ellenfelei” sokszor megengedhetetlen eszközökkel harcolnak a minél nagyobb profit eléréséért? Széljegyzet a júliusi PETA demonstráció margójára.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Kegyetlen Fried Chicken
Július 18-án tartotta az állattartás körülményeinek javításáért harcoló PETA második magyarországi megmozdulását a Kentucky Fried Chicken gyorsétterem megengedhetetlen magatartása ellen. Az étteremhálózat nem először és jelenlegi, maximálisan elzárkózó magatartásából ítélve nem is utoljára kerül a tudatosabb fogyasztók feketelistájára.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A világot behálózó hamburgerarculat
Gyorséttermektől hemzseg az egész világ. Ugyanaz az íz, ugyanaz a forma mindenütt, az ízlés egyfajta globalizálása. Ezek a világhálózatok megjelenésükkel a városképre is rányomják bélyegüket