Találat a #Gyerekeket célzó marketing címkére
Cikkek rendezése
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Élelmes ígéretek
Tavaly januárban a túlsúlyos európaiak egyre növekvő számától megrettenő EU önszabályozásra szólította fel az élelmiszeripari cégeket. A folyamat mára hozzánk is begyűrűzött.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Édes hazugságok
Milyen módszerekkel próbálják a nagy cégek rávenni a gyerekeket az egészségtelen, magas cukortartalmú élelmiszerek fogyasztására? És milyen módon védik a gyerekeket azokban az országokban, ahol már felismerték: a gyerekeket célzó élelmiszer-reklámozást korlátozni kell.
FOGYASZTÓ
Nyílt levél a minisztereknek
Közel ötven környezet-, fogyasztóvédő, és pedagógiai szervezet nyílt levélben tiltakozik az Oktatási és az Egészségügyi Minisztérium gyerekeknek szóló reklámozást támogató magatartása miatt.
FOGYASZTÓ
Reklám és etika
Naponta több száz reklámmal találkozunk az utcákon, a közlekedési eszközökön, az utcabútorokon, a szórakozóhelyeken, az újságokban, a rádióban, a tévében … Akár tetszik, akár nem, szinte mindegyikünk ki van téve a reklámok hatásának.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Mit fogjunk a Nyuszira?
Számos országban már betiltották, vagy erős korlátok közé szorították a gyerekeknek szóló reklámozást – itthon még nem. A Nestlé példáján keresztül bemutatjuk a legújabb technikákat a gyerekek meghódítására.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kölyökbarát védjegy
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által nemrégiben elindított Kölyökbarát védjegy programot vesszük górcső alá. Kíváncsiak voltunk arra, mik a program céljai, korlátai és mennyire foglalja magában a termékek környezeti és társadalmi hatásainak szempontjait. Az eredményekről egy apuka számol be.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kölyökbarát Termék Program a gyerekek védelmére
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Kölyökbarát Termék Program néven egy mindenki által könnyen azonosítható védjegy elnyerésére indított pályázatot.
FOGYASZTÓ
Amerikai pszichológusok elítélik a gyerekreklámot
Az Amerikai Pszichológiai Egyesület szerint a gyerekekre irányuló tévéhirdetések „természetüknél fogva kizsákmányolóak”.
FOGYASZTÓ
Anyu, apu és a reklámozók harca a gyerekekért
Újszülötteinket ringatva nem túl megnyugtató a tudat: iparágak készülnek arra, hogy elindítsák őket „fogyasztói útjukon”. Azt sem megnyugtató tudni, hogy profi marketing tanácsadók pszichológusokkal karöltve segítik a gyerekek zsebpénzére pályázó vállalatokat.
FOGYASZTÓ
Marketing óriások, kisgyerekek és a nagy villogó doboz
Szomorú tény, de igaz, hogy az amerikai gyerekek után a magyarok rögtön a második helyet foglalják el a tévézési ranglistán, napi kb. 4 óra átlaggal.