Találat a #Gyerekeket célzó marketing címkére
Cikkek rendezése
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Junk food nemzedék
- #Aktivista
- #Baba, gyerek
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Gyorsétterem
Az egészségtelen ételek gyermekeknek való reklámozása minden korábbinál vitatottabb politikai kérdéssé válik az egész világon.
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Reklám, család, tanár: ki befolyásolja leginkább a gyerekek étkezési szokásait?
- #Baba, gyerek
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
A GfK legutóbbi egészségügyi felmérésének tanulsága szerint a szülők és a reklámok vannak legnagyobb hatással az általános iskolás korú gyermekek étkezési szokásaira.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hogyan szerettetik meg a gyerekekkel a hipermarketet?
Mint sok más gazdasági szereplő, a bevásárlóközpontok is túlléptek a
gyermekek befolyásolásának etikai problémáján – vagy egyáltalán nem is
szembesültek vele.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
FOGYASZTÓ
Nem játék ez, gyermek – de nem is ennivaló!
Ha ugyanannyiba kerül az édesség, ami mellé egy játékot is csomagoltak,
mint a másik játék nélkül, az első kerül a kosárba. Mit mondhat erre a
szülő a kisiskolásnak?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Charta az elhízás ellen
November közepén Isztanbulban rendezte meg az Egészségügyi Világszervezet elhízás elleni miniszteri konferenciáját.
FOGYASZTÓ
Célkeresztben: a kamasz
Gyermekeink beleszületnek fogyasztói társadalmunkba: kötelességünk megadni nekik a lehetőséget, hogy öntudatos, szabad akarattal rendelkező fogyasztókká váljanak.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Amerikai szülők perre mennek az egészségtelen ételek reklámjai ellen
Amerikai fogyasztóvédő szervezetek beperelték a Kellogg’s gabonapehely-gyártó céget és a gyerekműsorokat sugárzó Nickelodeon TV-csatornát, azzal a céllal, hogy a cégek szüntessék be a cukros ételek reklámjainak sugárzását. A pereskedők azt követelik, hogy a két cég a tévéből és az internetről is távolítsa el a gyerekeket célzó, egészségtelen ételeket népszerűsítő reklámokat.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Összefogás az elhízás ellen, itthon is
A néhány napos UNESDA (Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége) megállapodás – amely szerint a legnagyobb üdítőital gyártók ezentúl nem célozzák reklámjaikkal a 12 év alatti korosztályt – minden uniós országra kiterjed. A megállapodás magyarországi megvalósításáról kérdeztük a Magyarországi Üdítőital-, Ásványvíz- és Gyümölcslégyártók Szövetségét.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Üdítőipar nyomás alatt: önszabályozással a gyermekkori elhízás ellen
Alig egy hete adtunk hírt arról, hogy az Európai Bizottság egészségügyi biztosa nemrégiben harcot hirdetett a gyermekkori elhízás és egészségtelen táplálkozás ellen. A kezdeményezés első jelentős sikere: az üdítőitalgyártók önszabályozásának köszönhetően az uniós országokban ezentúl nem jelenhetnek meg üdítőital hirdetések a 12 éven aluli gyermekeket megcélzó médiumokban.