Találat a #Fogyasztóvédelem, #Kommunikáció, #Megelőzés, #panasztétel, #tudnivalók címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mire figyelj, ha fizetős képzésen veszel részt?
Százezer forintos tandíjért cserébe elmaradt képzés, gyakorlati képzés eszközök nélkül – csak néhány példa a felnőttképzéssel kapcsolatos panaszokról. Mire érdemes odafigyelni, hogy ezeket elkerüljük?
FOGYASZTÓ
Milyen jogaid vannak a betétdíjas üveg visszaváltásakor?
Nem működő visszaváltó automaták. Működik, de nem vesz vissza minden üveget. A vásárláskor kifizetett 40 forintos betétdíjból visszaváltáskor már csak 10 forintot kapunk. Ezek a legjellemzőbb panaszok a betétdíjas üvegekkel kapcsolatban. Lássuk milyen jogaink vannak üveg visszaváltásakor.
FOGYASZTÓ
Szavatosság és jótállás – becsapós bolti üzenetek
“Akciós terméket nem cserélünk! Készpénzt nem adunk vissza!” Ehhez hasonló félrevezető tájékoztatást kapnak a fogyasztók a boltokban a jótállással, szavatossággal kapcsolatban- derült ki az NFH vizsgálatából.
FOGYASZTÓ
Fulladásveszélyes csecsemő- és kisgyermek ruhákat találtak
Gyerekruhákat és gyerekcipőket vizsgáltak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakemberei. Több száz ruhát ellenőriztek országszerte az üzletekben, ezen túl laboratóriumi vizsgálatot is végeztek. A termékek 86,3 %-a megbukott a teszten.
FOGYASZTÓ
Jótanácsok külföldi mobilozáshoz
Könnyen elszállhat a mobilszámlánk külföldi nyaraláskor. Érdemes néhány megelőző lépést alkalmazni. Szemléltető kisfilm a roaming díjakról.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tíz dolog, amit tudnod kell, ha gyermeked kórházba kerül
Bent alhatok-e a gyerekkel a kórházban? Műtik a gyereket, de nem tájékoztat az orvos, nem tudom mi történik. Ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel, ha a gyerekünk kórházba kerül. Íme a TASZ válaszai.
Zöld Otthon mindenkinek
Elektronikai termékek: a megbízhatóság és a minőség számít
Az elmúlt két évben legnagyobb arányban számítástechnikai eszközt és kiegészítőt, illetve háztartási kisgépet vásároltunk. A konkrét vásárlási döntéseinket főleg az ár, a garancia és a korábbi tapasztalatok motiválják.
FOGYASZTÓ
56 milliós bírság az Auchannak jogsértő reklámért
A Gazdasági Versenyhivatal 56 millió forintra bírságolta az Auchan Magyarország Kft.-t , mivel több, összehasonlításokat tartalmazó reklámja megtévesztő volt. és nem tárgyilagosan tüntette fel az árkülönbséget.
FOGYASZTÓ
250 millió forint bírságot kapott a Telenor
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság májusban 250 millió forint pénzbírságot szabott ki a Telenor Magyarország Zrt.-re, mivel a szolgáltató jogsértő módon, egyoldalúan módosította az egyéni előfizetői szerződéseket.
FOGYASZTÓ
Veszélyes rollerek, triciklik, autók – Mire figyeljünk?
22 féle rollert, triciklit, játék gördeszkát, lábbal hajtható kisautót vizsgált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Sajnos 12 termékről kiderült, hogy nem biztonságos, ezeket a hatóság kivonja a forgalomból.