Találat a #fogyasztói jogok, #garancia, #jótállás címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A szemétdomb még messze van! Ezt az 5 lépést tedd meg, mielőtt valamit kidobnál
Szinte nincs olyan, ami ne lenne javítható. Október 21-én ünnepeljük a használt dolgok értékét, a Javíttatás Világnapját!
DIVAT, FOGYASZTÓ
CCC, Answear, About You: online ruhaboltok ellen indított vizsgálatot a versenyhivatal
A versenyhivatal szerint vélhetően a cégek a vásárlók számára megtévesztő módokon tüntetik fel az akciós áraikat.
FOGYASZTÓ
Hogy ne verjenek át, kell egy nyugodt tesztelés online vásárlás előtt
Ahhoz, hogy ne verjenek át fontos, hogy vásárlás előtt legalább 3 lépésben teszteljük a webshopot.
FOGYASZTÓ
Nem csak a fűtésen spórolhatunk! Hogyan csökkentsük háztartási gépeink fogyasztását?
A GreenDependent Intézettel közös sorozatunk első részeként összegyűjtöttük, hogyan tudunk spórolni az áramon.
FOGYASZTÓ
Új szabály az akciós árakra, nem játszhatnak a korábbi árral a boltok
Május 28-án lép életbe a boltok akciózását szigorító új jogszabály. Szigorúbban határozzák meg, mi számít korábbi, eredeti árnak.
FOGYASZTÓ
Újabb szigorítás, aminek minden vásárló örülhet
A 10 ezer forintnál olcsóbb műszaki cikkeket, valamint a ruhákat és cipőket vásárlók az eddiginél nagyobb biztonságban vannak idén januártól: 6 hólnapról 12-re nőtt hiba esetén az eladó vállalkozás bizonyítási terhe.
FOGYASZTÓ
Visszaveszik-e a rosszul választott karácsonyi ajándékot?
A karácsonyi roham után indulnak az akciók, sokan próbálják visszavinni a felesleges ajándékot. Mit kell tudni a termékek visszavételéről?
FOGYASZTÓ
Az új Nintendo Switch-ben is megvan a régi hiba – hol tehetünk panaszt?
Hiába jelezték korábban vásárlók és fogyasztóvédők, a Nintendo Switch új, ősszel piacra dobott modelljében a kontroller ugyanúgy meghibásodik.