Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Otthon és Iroda, #Víz címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kókuszzsír és pálmaolaj – a szépség és a szörnyeteg?
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hús, vegetáriánus
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
Környezettudatos fogyasztóként tudjuk, mennyi pusztítással jár a pálmaolaj-előállítás a távol-keleti esőerdőkben. A kókuszzsír eközben szuperélelmiszerként virít a polcokon. Mi a különbség köztük, ha a környezeti és ha az egészségünkre gyakorolt hatásokat nézzük?
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: légkondi, klímaberendezés
9 különböző márkájú, összesen 22 (inverteres, oldalfali split) klímaberendezést tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezetekkel együtt. Vizsgálták többek között, hogy milyen hatékonyan hűtenek, fűtenek, párátlanítanak, milyen könnyen használhatók, mennyire sokoldalúak és hangosak.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
7+1 tipp a zöldebb és etikusabb karácsonyhoz!
Ajándékok, bevásárlás, sütés-főzés… Íme néhány tipp, hogy a karácsonyi készülődés alatt se vesszenek szem elől a tudatos vásárló szempontok.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 lépés – Így készülj a Fekete péntekre!
Egyre korábbra tolódik a karácsonyi vásárlás kezdetét jelző Fekete Péntek. Összeszedtünk néhány hasznos tanácsot, hogy mire figyelj, mielőtt lecsapnál egy soha vissza nem térőnek tűnő akcióra.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nem akármilyen technológiai cég a legzöldebb 2017-ben
A Fairphone kapta a legtöbb pontot a Greenpeace vezető technológiai cégeket rangsoroló idei listáján.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Csendes Art N Craft: hazai portékák kincsesbányája
Az eredetileg Pesti Szatócs néven induló mesebeli boltocska egyedi színfoltja a Károlyi-kert környékének. A különleges kerámiák, használati tárgyak rajongóinak erősen ajánlott legalább egyszer ellátogatni ide.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
Zöld Otthon mindenkinek
Keresd a jelet, és töltsd újra a palackodat!
Magyarországon is elindult a Refil hálózat, amelyhez olyan vendéglátó helyek, irodák, boltok csatlakozhatnak, akik önként vállalják, hogy szívesen, szájhúzás nélkül megtöltik a palackunkat csapvízzel, ha betérünk hozzájuk.
Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: mosogatógép
10 különböző márkájú, összesen 48 mosogatógépet tesztelt laboratóriumban a TVE nemzetközi fogyasztóvédelmi szervezetekkel együtt. A tesztelt készülékek között van beépíthető és szabadon álló is. Vizsgáltuk, hogy milyen jól tisztítanak, szárítanak, mennyire zajosak, illetve mennyire energiatakarékosan működnek.