Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Hulladék címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hulladékcsökkentő karácsonyi kihívás #2
Folytatjuk a sorozatot, amelyben egy kétgyerekes édesanya vállalja, hogy zöldebben, tudatosabban készül majd a karácsonyra, sikereit és kudarcait is megosztja egy négyrészes cikksorozatban. Most az advent első hetéről olvashattok.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
7+1 tipp a zöldebb és etikusabb karácsonyhoz!
Ajándékok, bevásárlás, sütés-főzés… Íme néhány tipp, hogy a karácsonyi készülődés alatt se vesszenek szem elől a tudatos vásárló szempontok.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Tippek zöldebb és etikusabb céges karácsonyi bulihoz
Bár még csak novembert írunk, sok helyen a főnökök és munkatársak már most azon morfondíroznak, mikor s hogyan szervezzenek kisebb-nagyobb évzáró, karácsonyi rendezvényt a cégnél. Összeszedtünk néhány ötletet, hogy mitől lehet környezetkímélőbb és felelősebb egy céges buli.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Fairtrade és visszaváltható kapszulás kávé?
Utánajártunk, hogy a legkedveltebb kapszulás kávékat gyártó, forgalmazó cégek újrahasznosítják-e a rengeteg alumínium hulladékot. Azt is megnéztük, hogy létezik-e Fairtrade kapszulás kávé.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 lépés – Így készülj a Fekete péntekre!
Egyre korábbra tolódik a karácsonyi vásárlás kezdetét jelző Fekete Péntek. Összeszedtünk néhány hasznos tanácsot, hogy mire figyelj, mielőtt lecsapnál egy soha vissza nem térőnek tűnő akcióra.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Végre jönnek a női példaképek LEGO-ból
A LEGO az amerikai űrkutatás, a NASA négy női alakja előtt tiszteleg a hamarosan piacra kerülő figuráival.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ha nem lehet eladni, az ő idejük akkor jön el
Van egy magyar szervezet, amely évi 5000 tonna élelmiszert ment meg a kidobástól. A legnagyobb gyártókkal és szupermarketekkel állnak napi kapcsolatban, de a legkisebb vidéki boltokból is viszik, ami menthető. Mivel járul hozzá a Tesco, a Metro, az Auchan vagy az Aldi, több mint száz cég és 130 áruház ahhoz, hogy a szemétlerakó helyett az étel a rászorulókhoz jusson? Ujhelyi Katalinnal, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkatársával beszélgettünk.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szifon, szikvíz, szódagép – melyik a legjobb megoldás?
Percenként 1 millió PET palackot adnak el világszerte, és előrejelzések szerint ez a szám 2021-ig 20%-kal nőni fog. A bubis víz rajongóinak alternatív megoldást jelent PET palack helyett a szóda. Körbenéztünk milyen formában és mennyiért lehet hozzájutni szódavízhez.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Palackozott víz helyett csapvíz – jófej vendéglátó helyek
Csak Nagy Brittaniában percenként 800 PET palack kerül a kukába. Habár pontos magyarországi adat nincs, valószínű, hogy itthon se jobb a helyzet. Több vendéglátó hely is kínál csapvizet dizájn kancsóban, hogy ezzel is a csapvízfogyasztásra ösztönözzék a vásárlókat. Bemutatunk néhányat. Támogasd őket, válaszd azokat a helyeket, ahol adnak csapvizet!