Találat a #Fogyasztás, #Fogyasztáspszichológia, #írószer, #Papír címkére
Cikkek rendezése
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
TVE családi nap a közösségi mezőgazdálkodásról február 22-én
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hús
- #vegetáriánus
- #Zöldség-gyümölcs
Szeretnél jó minőségű friss, helyi zöldséghez-gyümölcshöz jutni egyenesen a termelőtől úgy, hogy egy közösséget építve segítsétek egymást? Ismerkedj meg Te is a közösségi mezőgazdálkodással a TVE családi napján! Érdekes előadásokkal, közösségi gazdaságok bemutatkozásával, magbörzével és színes családi programokkal várunk!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Idén 80 milliárd forintot tervezünk költeni a Ne vásárolj semmit! napon
A TVE évek óta a Fekete pénteken rendezi meg a Ne vásárolj semmit! napot, amellyel a túlzott fogyasztás veszélyeire szeretnénk felhívni a figyelmet. Nem ok nélkül: idén csak július 29-ig tartottak ki a Föld idei évre való erőforrási, vagyis az év második felében már a tartalékokat fogyasztottuk. 2019-ben a magyarok várhatóan 80 milliárd forintot költenek el a Black Friday akciók alatt.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mitől fogok végre jól aludni?
A fokozott munkaterhelés, tartós stressz miatt nem csoda, ha tele vagyunk feszültséggel, és ezért nehezen alszunk el. Pedig a pihentető, regeneráló alvás hiányát mind az egészségünk, mind a bőrünk és a kinézetünk is megszenvedi.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Itt az iskolakezdési vásárlás második hulláma
Az iskolakezdés miatt augusztusban a papír-írószer mellett a műszaki cikkek iránti kereslet is megnövekedett, szeptemberben pedig jön a második hullám. Vesszük a mikrót, a vízforralót és az okostelefont.
FOGYASZTÓ
Tippelj, mi az a márka, amit a legtöbbször vesznek meg a világon!
- #életmód
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Ital
- #kisbolt
- #multik
- #Nagylátószög
- #piac
- #Szupermarket
- #Testápolás
- #tisztálkodás
Nyilvánosságra hozta a napi fogyasztási cikkek márkáinak globális teljesítményét a Kantar Média. A leggyakrabban már 7. éve ugyanannak a márkának a termékét vesszük le vásárláskor a polcról Újdelhitől Nagykanizsáig – tavaly közel 6 milliárd alkalommal.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Energiatakarékos életmódkísérlet Gödöllőn
Mivel a végső energiafogyasztás harmadáért felelősek, a háztartások fontos szerepet játszanak az energiarendszer átalakításában, ideje hát, hogy megkérdőjelezzük az otthoni energiahasználattal kapcsolatos normáinkat és szokásainkat. Gödöllőn 41 család vett részt abban a kísérletben, amelyben a mosásra és a fűtésre vonatkozó kihívásokat vállaltak.
FOGYASZTÓ
Teszt: matracok – szebb lesz, aki jól alszik
Nem érdemes több százezer forintot áldozni egy jó matracra – ezt mondhatjuk legújabb laboratóriumi matrac-tesztünk alapján. Habár a gerincoszlopot sok tesztelt matrac nem támasztotta alá megfelelően, pontrugalmasság és magasságmegőrzés szempontjából jól teljesítettek. Nem utolsó sorban jó hír, hogy a strapabíróbbak akár 8-10 évet is kibírnak.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Vécépapírra, mosószerre és öblítőre is többet költöttünk 2018-ban
Háztartási vegyi árura, testápolási termékekre 8%-kal többet költöttünk 2018-ban, mint az előző évben, a különbség az élelmiszerekét is meghaladta. A növekedés királya a mosószer, amit a vécépapír és az öblítő követ.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új csomagolásmentes bolt nyílt Budán – megnéztük a Ligeti Boltot a Karinthy úton
- #csomagolásmentes
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hulladék
- #hulladékmentes
- #kisbolt
- #piac
- #Szupermarket
Közel egy év leforgása alatt a harmadik csomagolásmentes bolt nyílt meg Budapesten. A hulladékmegelőzés mint téma egyre népszerűbb a közösségi oldalakon, de a hétköznapi szokások átalakulásában és a lehetőség bővülésében is megnyilvánul. A Ligeti bolt Karinthy Frigyes úti megnyitóján jártunk, vásároltunk, majd gyorsan kiszámoltuk, drága-e az itteni kínálat a szupermarketekhez képest.
FOGYASZTÓ
Így változtak a magyar online fogyasztási szokások 2018-ban
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online viselkedési és vásárlási szokásait. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, amelyek inkább a térségünkre jellemzőek.