Találat a #Felelőtlen marketing címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Vásárlók kokárdával – március 15-e a fogyasztóvédelem világnapja
Míg március idusa Magyarország számára a nemzeti önállóság és szabadság ünnepe, a világ fogyasztói társadalma is ünnepet ül. Március 15-e egyúttal a Fogyasztóvédelem Világnapja is.
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Orrodnál fogva?
A Tudatos Vásárlók Egyesülete osztja az interneten keringő körlevél szerzőinek, valamint több nőszervezet felháborodását, amelyet az Unilever AXE márkájának reklámkampánya váltott ki.
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
A szutyok fenomenológiája
Mosakodunk. Van, aki szappannal. Van, aki tusolókrémmel. Van, aki a sajtó nyilvánossága előtt. Van, akiről már soha senki le nem mossa…
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan védekezzünk a címzett szemétposták ellen?
A tudatos vásárlók sajátosan működnek. Vásárlói döntéseiket saját értékrendjük szerint hozzák, beszerzéseiket a valós szükségleteikhez és anyagi lehetőségeikhez igazítják. Könnyedén kihagyják a kihagyhatatlan akciókat, a szemétpostát pedig a fogyasztói társadalom idétlenségének, felesleges zaklatásnak tartják.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
A karácsonyi csoda keresése
A gyerekek a gyengédséggel és a szeretettel azonosítják a karácsonyt. Talán mert nem ismerik az ünnep „kötelező kereskedelmi gyakorlatát”, amelynek a felnőttek alávetik magukat. Nincs fizetésük sem, így senki nem várja tőlük, hogy házimozi-rendszert ajándékozzanak. Az ünnepet a maga legtisztább formájában látják: a szeretet, a család, az együttlét időszakának.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kemény vízzel való ijesztgetés alapos gyanúja
A Fővárosi Vízművek feljelentést tervez a Gazdasági Versenyhivatalnál a Calgon ellen.
FOGYASZTÓ
Etikátlan BMW hirdetés
Civil szervezetek tiltakozó levelet intéztek a BMW Magyarország Kft-hez és a Magyar Reklám Szövetség Etikai Bizottságának állásfoglalását kérik, mert úgy vélik a cég reklámjával a környezet károsítására hív fel.