Találat a #Felelőtlen marketing címkére
Cikkek rendezése
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A többletkalória hizlal, nem a mozgáshiány
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyorsétterem
- #Sport
Megdőlni látszik a nagy élelmiszercégek érvelése. A WHO újonnan megjelent kutatási eredményével lezárult egy évtizedes vita: korunk elhízásjárványának fő okozója nem a mozgáshiány, hanem sokkal inkább a túlzott kalóriabevitel.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Hogyan kerüljük el a túlköltekezést?
Bevásárlás után sokszor otthon jövünk rá, hogy jó néhány dolgot nyugodtan a boltban hagyhattunk volna, mert egyáltalán nem hiányozna. A fölösleges vásárlással nem csak a pénztárcánkat, de a környezetünket is terheljük. Hogy kerülhető el mindez?
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Fiatalodó bőr, eltűnő ráncok – 180 milliós bírság
180 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Beiersdorf Kft-re és a Johnson&Johnson Kft-re, mivel termékeik reklámozása során minden fogyasztónak biztos hatást ígértek, ám ezt az állításukat még a saját kutatási eredményeik sem támasztották alá.
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tavalyi év legrosszabb vállalatai
- #Baba, gyerek
- #Bírság és megtévesztés
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Felelőtlen marketing
- #Megtévesztő reklám
- #multik
- #Nagylátószög
Hat nagy cégnek ítélte „Az év rossz vállalata” címet 2008-ban a Fogyasztóvédelmi Világszervezet. A „díjazott” multik – köztük a Tesco, a Samsung és a Toyota – kirívó felelőtlenségük miatt részesültek az „elismerésben”.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Olvasónk írta: magyar fokhagyma Kínából?
Honnan is származnak az esetleg csinos trikolor szalaggal is feldíszített termékek? Olvasónk minden bizonnyal nem az első és nem is az utolsó, már mi is belefutottunk a problémába. Vagy Makó kínai város?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új szabályozás az élelmiszerekkel kapcsolatos, tápanyag-összetételére és egészségre vonatkozó állításokról
2007. július 1-jével hatályba lépett az EU azon rendelete, melyek az élelmiszerek címkéin, illetve reklámjaiban használt tápanyag-összetételre és egészségre vonatkozó állításokat hivatott „kordában tartani”. Legfőbb ideje volt…
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Rosszat nem reklámozunk, csak áruljuk
Vannak marketing-guruk, akik szerint reklámokkal el lehet adni
mindent. Amerikában a nagy élelmiszeripari vállalatok közül sokan így
gondolják, és hatalmas költségvetéssel reklámozzák termékeiket szerte a
világon – főként az erre fogékony gyerekeknek.
FOGYASZTÓ
Szponzorfüggőség? Dohánypénz a felsőoktatásban
A dohánymarketing egyre szorultabb helyzetben van. Ahogy egyre
világosabbak a dohányzás egészségügyi és társadalmi következményei,
illetve ezek valódi költségei, lassan nem marad tér a dohányreklámok
számára. A dohánygyárak persze nem adják fel.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Dupla élvezet? Nyílt levél a Burger Kingnek
A Burger King új reklámjának kapcsán tesszük közzé olvasónk nyílt
levelét. A reklám szlogenje úgy hangzik: „Élj úgy mint egy férfi, egyél
úgy mint egy férfi!” Nem, mi sem gondoljuk úgy, hogy egy férfinak
alapvető emberi joga lenne, hogy megcsalja a társát, egyszerűen azért,
mert férfi.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Spamszűrő teszt az NHH honlapján
A spam-ek, azaz kéretlen elektronikus üzenetek elleni védekezés egyre nagyobb feladat. A Nemzeti Hírközlési Hatóság egy spamszűrő teszt publikálásával próbálja segíteni az otthoni Internet-felhasználókat.