Találat a #Felelőtlen marketing címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Konferencia: boldogságról, fogyasztásról, fenntarthatóságról
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
A fenntartható fogyasztásról és termelésről rendeznek konferenciát január 21-én, pénteken. Az esemény a Budapesti Corvinus Egyetem vezetésével és több hazai egyetem és kutatóintézet részvételével az utóbbi két évben lezajlott program záró rendezvénye.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Élethalálharc
„Élve vagy halva!” – harsogja a 9 mm nevű energiaital hirdetése. Úgy tűnik, háborús helyzet van. Mindennapos küzdelem a talpon maradásért, nemcsak a munkahelyen, hanem a partiban is.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: a beetető tesztelés
Könnyebben elhisszük, hogy az adott termék a tuti, ha a gyártó arra hivatkozik, hogy azt letesztelte … még akkor is, ha fogalmunk sincs arról, hogy ki, mikor, hogyan és milyen eredménnyel végezte el azt a bizonyos vizsgálatot.
BOLYGÓ, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Az elit vize egyenesen a világ végéről
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Reklám
- #Természetvédelem, biodiverzitás
- #Víz
Hál’ Istennek már nálunk is kapható a Csendes-óceán távoli szigetéről származó Fidzsi víz. Csak kérdés, hogy kinek jó ez.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kockázatos az energiaital fogyasztása
Az ANTSZ óvatosságra int az energiaitalok fogyasztásával kapcsolatban. A túlzott koffeinbevitel súlyos következményekkel járhat, a kismamák vagy gyerekek esetében pedig még nagyobb a kockázat veszélye.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Egyre súlyosabb a tinialkoholizálás
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Nagylátószög
Ma Magyarországon az alkohol jelenti a legfőbb veszélyt a 18 éven aluliakra – állítják a szakemberek. A gyártó cégek milliárdokat költenek hirdetésekre. Felelősek-e a reklámok a tinédzserek alkoholfogyasztásáért?
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről II. – Mit mikor adjunk a babának?
Nem vitás, hogy a szoptatás mellett valamikor mindenképp el kell kezdenünk a babák hozzátáplálását. A szülők nem állnak könnyű feladat előtt, amikor dönteniük kell, hogy milyen ételt mikortól adjanak csemetéjüknek.
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről I. – Mikor kezdjük a hozzátáplálást?
- #Baba, gyerek
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #multik
- #Termékcímkézés
Mikor érdemes elkezdeni a szoptatás mellett a babák hozzátáplálását? Mihez kezdjünk a bébiételeken reklámozott 4 hónapos korhatárral? Ezeket az állandó vitát kiváltó kérdéseket járjuk körül cikkünkben.
FOGYASZTÓ
Írd át a Reklámetikai Kódexet!
Milyen egy etikus reklámügynökség? Mit kell, és mit nem kell szabályozni a reklámetikai kódexben? Most minden megváltozhat. Írd meg te is a javaslataidat!