Találat a #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről II. – Mit mikor adjunk a babának?
Nem vitás, hogy a szoptatás mellett valamikor mindenképp el kell kezdenünk a babák hozzátáplálását. A szülők nem állnak könnyű feladat előtt, amikor dönteniük kell, hogy milyen ételt mikortól adjanak csemetéjüknek.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A bébiételekről I. – Mikor kezdjük a hozzátáplálást?
- #Baba, gyerek
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #multik
- #Termékcímkézés
Mikor érdemes elkezdeni a szoptatás mellett a babák hozzátáplálását? Mihez kezdjünk a bébiételeken reklámozott 4 hónapos korhatárral? Ezeket az állandó vitát kiváltó kérdéseket járjuk körül cikkünkben.
FOGYASZTÓ
Írd át a Reklámetikai Kódexet!
Milyen egy etikus reklámügynökség? Mit kell, és mit nem kell szabályozni a reklámetikai kódexben? Most minden megváltozhat. Írd meg te is a javaslataidat!
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ
Kell-e a villamosnak reklám?
A közösségi közlekedés is termék. Olyan, amelyet nem elég fejleszteni, vonzóbbá tenni, el is kell tudni adni. Rövid körkép arról, milyen hívószavakkal kampányolnak a tömegközlekedés mellett más országokban.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A többletkalória hizlal, nem a mozgáshiány
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Étel-ital
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyorsétterem
- #Sport
Megdőlni látszik a nagy élelmiszercégek érvelése. A WHO újonnan megjelent kutatási eredményével lezárult egy évtizedes vita: korunk elhízásjárványának fő okozója nem a mozgáshiány, hanem sokkal inkább a túlzott kalóriabevitel.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Hogyan kerüljük el a túlköltekezést?
Bevásárlás után sokszor otthon jövünk rá, hogy jó néhány dolgot nyugodtan a boltban hagyhattunk volna, mert egyáltalán nem hiányozna. A fölösleges vásárlással nem csak a pénztárcánkat, de a környezetünket is terheljük. Hogy kerülhető el mindez?
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A televíziózás csökkenti a biztonságérzetet
Légy aktív résztvevője Te is a tv-kikapcsolási hétnek április 20-26. között! Próbáld ki, milyen, ha egy héten át nem kapcsolod be a varázsdobozt, és helyette inkább olvasol, sportolni, kirándulni mész vagy csak egyszerűen összefutsz a barátaiddal.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Fiatalodó bőr, eltűnő ráncok – 180 milliós bírság
180 millió forint bírságot szabott ki a GVH a Beiersdorf Kft-re és a Johnson&Johnson Kft-re, mivel termékeik reklámozása során minden fogyasztónak biztos hatást ígértek, ám ezt az állításukat még a saját kutatási eredményeik sem támasztották alá.
FOGYASZTÓ
A reklám helye?
Gondolkodunk rajta, hogy beengedjük-e reklámokat. Természetesen csak olyanokat, amik összhangban vannak a TudatosVásárló.hu és egyesületünk szellemiségével, alapelveivel.