Találat a #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Lényegében nem tudod korlátozni a reklámokat
A digitális korban nem lehet elbújni a reklámok elől, inkább az a kérdés, mennyire személyre szabottan kapjuk ezeket. Az adatvédelmi világnap alkalmából kérdeztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséget. Email és internethasználók, sőt aggódó szülők is hasznos tanácsokat olvashatnak cikkünkben.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámkritika: Szemfényvesztő Dove kampány a női önképért
A Dove legújabb kutatásából kiderül, hogy a magyar nőknek csupán 3%-a tartja szépnek magát. Ezt ellensúlyozandó kampányt indítottak, hogy a természetes női szépség fontosságát hangsúlyozzák. Mindez nagyon szimpatikus egészen addig, míg végig nem nézzük az anyavállalat, az Unilever többi termékcsaládjának reklámjait a makulátlan, csini anyukákkal és kisimult arcú nyugdíjasokkal…
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Reklámkritika: kihalás előtt a jegesmaci még lenyom egy kólát
Konzervált gyermekkorunk globális szimbóluma az elnyűtt, de elnyűhetetlen, szeretnivaló teddybear. Nem véletlen, hogy a jegesmedve lett a Coca-Cola és a WWF közös klímavédelmi kampányának arca, amelynek plakátjaival pár hónapja még tele voltak a fővárosi busz- és metrómegállók. Klímavédelem vagy kólareklám?
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.