Találat a #Felelőtlen marketing, #Megtévesztő reklám, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Így készülj a Black Friday-re – segítünk háztartásigépet választani
- #Energia
- #Felelőtlen marketing
- #Háziállat
- #Otthon és Iroda
- #Shopping consciously
- #Takarítás, tisztítás
- #Ünnepek
A Fekete Péntek, azaz a Black Friday, a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete idén az egész világon – így Magyarországon is – november 23-án lesz. A kereskedők, itthon elsősorban a webáruházak hatalmas akciókkal várják vásárlókat. Ha mosógépet, mosogatógépet, hűtőt, mikrót vagy porszívót vennél, olvasd el alapvető tippeinket, mielőtt belecsapsz a pénzköltésbe!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
90 millió forintra bírságolták a Vodafone-t jogsértő reklám miatt
A GVH döntése szerint a Vodafone lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabtak ki a vállalkozásra.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.