Találat a #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #TVE Hírek címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A koronavírus megnyitotta a pénztárcákat: rekord adomány gyűlt össze társadalmi ügyekre
206 millió forint feletti összeget adtak össze társadalmi ügyekre adományozók 2020-ban, ami 200%-kal magasabb az előző évekhez képest.
Zöld Otthon mindenkinek
Használd Te is mobil applikációnkat, segítünk biztonságos tisztítószereket választani
- #Green and Safe LIFE-styles
- #háztartás zöldítés
- #TVE Hírek
- #veszélyes vegyszerek
- #Zöld Otthon nappali
Már letölthető Magyarország első háztartási vegyszer applikációja, a Tudatos Vásárló mobil app. Az alkalmazásban 3 színű pontrendszer, termékinformációk, tippek és kihívások segítenek abban, hogy az egészségileg és környezetileg legbiztonságosabb háztartási vegyszereket használjuk.
Uncategorized
Termékteszt projektvezetőt keres a Tudatos Vásárlók Egyesülete
Termékteszt projektvezetőt keresünk főállásba, minimum két évre, de akár hosszabb időre is. Jelentkezési határidő: 2020. november 29.
ÖKOKÖRÖK, Zöld Otthon mindenkinek
Eleged van a vegyszerekből? Indíts Te is Tiszta Otthon ÖkoKört!
Szeretnéd, ha a lakásod tiszta lenne anélkül, hogy kétes hatású tisztítószerekkel mérgeznéd magad és a családodat? Szívesen tanulsz, szervezkedsz, mozgolódsz közösségben? Akkor Neked is a Tiszta otthon ÖkoKörben a helyed! Jelentkezz a TVE január végi kétnapos ÖkoKör csoportvezető képzésére, és indítsd el a saját csoportodat!
Uncategorized
Ezért dolgozunk – Ügy, misszió, társadalmi jövőkép
Az ügy Fenntartható, azaz környezetbarát és etikus fogyasztás és életmód. Társadalmi jövőkép (amiért dolgozunk) Megvalósul az igazságos és szolidáris társadalom, az élhető környezet és a gazdaság összhangja. Alacsonyabb anyagi fogyasztási szinten, de jó életminőségben élünk. A társadalom tagjai kritikusan gondolkodnak és felismerik egyéni felelősségüket és közösségi szerepüket a fenntarthatóság megvalósításában, fogyasztási szokásaik és életmódjuk fenntarthatóvá […]
Zöld Otthon mindenkinek
Mondd el, mit tanulnál szívesen ahhoz, hogy fenntarthatóan élj!
Szeretnél tenni azért, hogy az életmódod kisebb hatással legyen a Bolygóra? Mondd el, milyen képzésekkel tudunk ebben a leginkább segíteni! Adj hangot igényeidnek, töltsd ki kérdőívünket!
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Öko-hajmosás kihívás – mosd velünk zöldre a hajad!
Amikor sampont választunk, nem csak az dől el, mennyire lesz fényes, jól ápolt és illatos a hajunk. A samponon áll az is, mennyivel szaporítjuk a többszáz évig nem lebomló műanyaghulladék mennyiségét Földünkön. Csatlakozz Öko-hajmosás kihívásunkhoz, teszteld velünk, milyen ritkábban, szilárd samponnal vagy samponszappannal hajat mosni! Ha a TVE támogató tagja vagy szupertagja vagy, a szilárd sampont akár ajándékba is kaphatod!
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Stresszoldás illóolajokkal
A tartós félelem, az aggódás, a stressz az egészségi állapotunkat is veszélyezteti, gyöngíti a szervezet ellenálló képességét és fogékonyabbá tesz a betegségek iránt. Ha természetes megoldást keresünk, a különféle lazító technikák mellett az illóolajok is sokat segíthetnek a stresszoldásban.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
“Az a biztos, ha én csomagolok nekik” – megnéztük, mit lehet enni az iskolabüfékben
- #betegség
- #E-számok
- #Egészség
- #életmód
- #Ép test
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #gyerek
- #gyógyulás
A gyermekkori elhízásnak súlyos, életre szóló hatásai lehetnek, ezért az egészséges táplálkozást nem lehet elég korán elkezdeni. Magyarországon ráadásul, a legutóbbi adatok szerint minden ötödik gyerek túlsúlyos. De mit sem ér a szülői aggodalom, ha a gyerekek az iskolai büfékben szerzik be a reggelit, tízórait, uszonnát, és általában az összes köztes nassolnivalót. Megnéztük, változott-e a helyzet, amióta a kormány szabályozta, mit árusíthatnak az iskolai büfék és és automaták.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Karácsony után faljuk a fogyókúrás kapszulákat
Lázasan szabadulnánk az ünnepeket alatt felszedett kilóktól, ezért januártól faljuk a fogyókúrás készítményeket: az ünnepi szezon után mintegy harmadával többet vásárolnak belőle a magyarok – derült ki a Nielsen felméréséből.