Találat a #életmód, #Fogyasztás, #fogyasztás pszichológiája, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Mennyire hitelesek a zöldség-házhozszállítók?
Az elmúlt időszakban több olvasói levelet is kaptunk a zöldséget és gyümölcsöt kínáló dobozrendszerekkel kapcsolatban: arról érdeklődtetek, mennyire megbízhatóak, mit tudunk róluk. Hogy tisztábban lássunk, megkerestünk két kérdéses szolgáltatót.
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Közösségi mezőgazdálkodás az Évkerék Ökotanyán
Immár 3 éve élünk hét hektáros kis ökotanyánkon, ahol saját részre és helyi családok számára szeretnénk zöldséget, gyümölcsöt és tojást termelni, mindemellett visszahangolódni az évszakok és a természet egészséges ritmusára, amelytől városi életünk során teljesen elszakadtunk – mutatkozik be blogján az Évkerék Ökotanya. Kiss-Kovács Orsolyával, egyik alapítójával beszélgettünk.
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig ordítanak
A Médiatanács ezúttal a Duna Televíziót, a Magyar Televíziót és az RTL Klubot figyelmeztette a műsorok között sugárzott reklámjaik túlzott hangereje miatt.