Találat a #életmód, #Fogyasztás, #fogyasztás pszichológiája, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Vécépapírra, mosószerre és öblítőre is többet költöttünk 2018-ban
Háztartási vegyi árura, testápolási termékekre 8%-kal többet költöttünk 2018-ban, mint az előző évben, a különbség az élelmiszerekét is meghaladta. A növekedés királya a mosószer, amit a vécépapír és az öblítő követ.
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
A Tudatos Vásárlók és a közösségi gazdaságok
Mosonmagyaróvártól Miskolcig ezekben a hetekben várják az újonnan csatlakozó fogyasztókat a közösségi gazdaságok. A gazdák a tervezhető jövőt, a fogyasztók a finom ízeket és a megbízható forrást keresik, mi pedig azon vagyunk, hogy egymásra találjatok.
FOGYASZTÓ
A vevők három típusa – kit mivel vesznek rá a vásárlásra
Zsugori, pazarló vagy inkább átlagvásárló vagy? A vásárlás-pszichológiájában jártas marketingesek téged is megtalálnak az üzeneteikkel, mindegyik típust másképp.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Új csomagolásmentes bolt nyílt Budán – megnéztük a Ligeti Boltot a Karinthy úton
- #csomagolásmentes
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hulladék
- #hulladékmentes
- #kisbolt
- #piac
- #Szupermarket
Közel egy év leforgása alatt a harmadik csomagolásmentes bolt nyílt meg Budapesten. A hulladékmegelőzés mint téma egyre népszerűbb a közösségi oldalakon, de a hétköznapi szokások átalakulásában és a lehetőség bővülésében is megnyilvánul. A Ligeti bolt Karinthy Frigyes úti megnyitóján jártunk, vásároltunk, majd gyorsan kiszámoltuk, drága-e az itteni kínálat a szupermarketekhez képest.
FOGYASZTÓ
Így változtak a magyar online fogyasztási szokások 2018-ban
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online viselkedési és vásárlási szokásait. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, amelyek inkább a térségünkre jellemzőek.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Honnan tudod, hogy a ruhád etikus címkéje nem átverés?
Máris nyugodtabb lelkiismerettel vesszük meg, ha egy ruhán zöld, öko, méltányos, tudatos címke virít. Eszerint nem éhező varrónők készítették, a gyapotföldeken dolgozók nem gázoltak térdig a permetszerben. De ki hitelesíti ezt az információt, egyáltalán, mit jelentenek a különböző címkék az elméletben és a valóságban? Cikksorozatunkban ennek járunk utána.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Felejtsd el a szuperkaját!
- #betegség
- #Egészség
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #gyógyulás
- #Helyi élelmiszer
- #Zöldség-gyümölcs
Miért hisszük el boldogan, hogy egy egzotikus bogyó, azték mag vagy ázsiai gyökér fog megmenteni a betegségektől? Miért jó, és miért baj, hogy manapság a pacal vagy a karalábé helyett épp az avokádó, a chia vagy a quinoa a trendi?
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A franciák büntetnek, az olaszok pakolnak, hogy ne legyen élelmiszerhulladék
- #életmód
- #Étel-ital
- #Fogyasztás
- #fogyasztás pszichológiája
- #kisbolt
- #piac
- #Szupermarket
- #Zöldség-gyümölcs
Franciaországban és Olaszországban elsőként hoztak törvényt az élelmiszerhulladék megállítására. Előbbiek büntetik a pazarlást, utóbbiak ösztönzik a mentést és igyekeznek megváltozni – két döcögve működő, de mindenképpen előremutató példa Európából.