Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikrohullámú sütő: áldás vagy átok?
A mikrohullámú sütő az emberiség egyik nagy találmánya – kár, hogy ilyen sokan gyanakodnak rá.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
Zöld Otthon mindenkinek
Így vásárolj sportkamerát!
A sportkamera lehetővé teszi, hogy megörökítsük a nyaralás vagy téli síelés élményét. Összeszedtünk néhány szempontot, hogy mire figyelj vásárlásnál.
Zöld Otthon mindenkinek
Így válassz TV-t!
Ha TV vásárlás előtt állsz, érdemes néhány szempontot végiggondolnod. Összeállításunk segít ebben.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már kapható szerelhető okostelefon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Kommunikáció
- #Otthon és Iroda
Sokáig működik, egy csavarhúzóval javítható, alapanyagai etikus forrásból származnak, és ha végül kimúlik, újrahasznosítják. Ez az etikus mobiltelefon, a Fairphone 2.
Zöld Otthon mindenkinek
Így válassz hűtőszekrényt!
Hűtőszekrény és fagyasztó vásárlásakor fontos a méret, a fogyasztás és az energiahatékonyság, de az apró részleteken múlik, hogy a nagy hideg doboz könnyebbséget hoz-e az életedbe vagy bosszúságot.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
Zöld Otthon mindenkinek
Teszt: internetes gyermekzárak, szűrőprogramok
Három szűrőprogramot teszteltünk, arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyire egyszerű telepíteni őket és milyen hatásfokkal szűrik valójában a pornográf és agresszív tartalmakat.